albert

Een van de beste ik kan niet iets anders zegen

J.Manohar

Heel betrouwbaar en standvastig maar ook vriendelijk hoewel zakelijk.
Komen met goede voorstellen en hebben veel geduld.
Geven het gevoel dat je altijd bij hun terecht kunt voor raad en...
Heel betrouwbaar en standvastig maar ook vriendelijk hoewel zakelijk.
Komen met goede voorstellen en hebben veel geduld.
Geven het gevoel dat je altijd bij hun terecht kunt voor raad en info , zeer betrokken.
Kortom Helder is een aanrader voor ieder die een letselschade bedrijf nodig heeft.

Familie Joosen

Wij zijn heel tevreden over alle gesprekken die wij hebben gevoerd en alle acties daaruit voortvloeiden. Wij kunnen spreken van een hele fijne samenwerking in een hele moeilijke periode.
Wij kunnen helder letselschade bij iedereen aanbevelen.

M.R. Maddoe

Goede vakkundige service ontvangen, prettige persoonlijke omgang en contact verliep super!

Na een lange periode van onzekerheid na een ongeval heeft Helder letselschade ons enorm geholpen op een integere en zeer doortastende manier. Absoluut een aanrader!

I.Fransman

De naam zegt het al, Helder
Ik vond de uitleg en ondersteuning
Eer doen aan de naam

Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral... Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral het begrip en zakelijk prettige ondersteuning is zeer te waarderen. En bovenal de laagdrempelige benaderwijze via mail, telefoon of app met daarop een direct duidelijke terugkoppeling. Echt een steun tijdens doorgaans lastige en langdurige papiermolens en soms kafka-achtige reacties van tegenpartij. Dan was dhr. Beygeijn een rust en HELDER persoon in de grillig dynamiek van letselschade.

Y. v/d D

Ik kan zeggen dat er hard is gestreden voor mijn zaak. De tegenpartij was zeer dwars met de hakken in het zand maar na stug volhouden is er dan toch het beste uitgehaald.

Goede zorg voor correcte afhandeling