R. Metz

Absoluut positief, meedenkend met goede adviezen en een scherp inzicht. Zaken worden niet op hun beloop gelaten.

Afgezien van enkele wachtmomenten ben ik zeer tevreden over de afhandeling van de door mij geleden schade.

Dhr. v.d. Berg gaf goede adviezen en via de mail en telefonisch werd ik precies op de hoogte gehouden.
Ik kon altijd contact zoeken.

Mijn ervaring met Helder Letselschade is ontzettend goed!! Goede service, snelle afhandeling van zaken, begripvol, empatisch, tactvol, deskundig, vriendelijk enz. Allemaal factoren die je als... Mijn ervaring met Helder Letselschade is ontzettend goed!! Goede service, snelle afhandeling van zaken, begripvol, empatisch, tactvol, deskundig, vriendelijk enz. Allemaal factoren die je als slachtoffer hard nodig hebt om geholpen te kunnen worden en je geholpen te voelen. Een bedrijf dat weet waar het over heft. Top!

Super fijn hoe Helder letselschade mijn zaak heeft opgepakt! Er is op een zeer snelle, duidelijke en vriendelijke manier gecommuniceerd naar mij over de voortgang.

CN

Door Helder Letselschade, in de persoon van dhr v/d Berg werd de lestelschade zaak voortvarend opgepakt. De communicatie over de aanpak en voortgang werd regelmatig teruggekoppeld. dhr v/d Berg is... Door Helder Letselschade, in de persoon van dhr v/d Berg werd de lestelschade zaak voortvarend opgepakt. De communicatie over de aanpak en voortgang werd regelmatig teruggekoppeld. dhr v/d Berg is zeer deskundig en heeft ook zeer veel empatie, aandacht voor de persoon als slachtoffer.

Na een motorongeval heeft een advocaat van Helder letselschade mijn zaak behartigd

W. Heistek

Dit bedrijf vind ik oprecht goed en dit omdat ik heel erg goed geholpen ben en daarnaast ook
heel erg goed contact had en mijn verhaal kwijt kon en in deze enorm goed gesteund ben omdat,...
ik in deze veel kennis tekort kwam en dit bedrijf die zorg op zich genomen heeft en daarnaast
ook tot een goed resultaat is gekomen .

Musa Bagiran

Top service en goede klantbenadering.
Luistert naar klanten en geeft daar waar nodig goed advies, daarnaast een prettig kantoor met ervaren en deskundige medewerkers

Britt Groeneveld

Goed behulpzaam neemt de tijd voor je
Prima bedrijf!