Eduard Maassen

Betrouwbaar en snelle reactie terug

sandra kusters

Ik heb bijzonder goede ervaringen met Helder Letselschade en in bijzonder met heer Jan van den Berg. de passie en het commitment waarmee hij ons gesteund en geholpen heeft is geweldig geweest. dat... Ik heb bijzonder goede ervaringen met Helder Letselschade en in bijzonder met heer Jan van den Berg. de passie en het commitment waarmee hij ons gesteund en geholpen heeft is geweldig geweest. dat naast zijn juridische expertise natuurlijk. het menselijke aspect, het er altijd zijn voor de client, open staan voor ideeen en vast en zeker soms overdreven reacties vanuit de emotie. alles heeft heer van den Berg echt geweldig opgepakt en ons geholpen. Met ook nog eens een top resultaat! een dikke vette 10!

Jan v/d Berg van Helder heeft mij geweldig geholpen bij de afwikkeling van letselschade. Hij is betrokken, zeer vriendelijk en sympathiek, deskundig en echt helder!

Ik heb prettig contact gehad met Dhr. Begheyn die inzicht heeft gegeven en de tijd genomen om mij dingen toe te lichten. En mij bij iedere reactie van de tegenpartij op de hoogte heeft gebracht van... Ik heb prettig contact gehad met Dhr. Begheyn die inzicht heeft gegeven en de tijd genomen om mij dingen toe te lichten. En mij bij iedere reactie van de tegenpartij op de hoogte heeft gebracht van de stand van zaken.

Jan van Loenen

Was aanvankelijk even wennen aan rolverdeling; regie hoort bij cliënt.Gelet op restletsel was vasthoudendheid, doortastendheid geboden. Onderhandelingsstrategie is aandachtspunt!

Cynthia Aangeenbrug

Een hele fijne ervaring met duidelijke communicatie en gevoel/begrip voor de klant.

Mariela Jordan

Ik voelt me altijd vertrouw en positief met de medewerker.

Het bedrijf heeft onze belangen behartigd.

Prima geholpen bij letselschade, zeer tevreden!

Ilse van Grunningen

Fantastisch bedrijf die oog heeft voor de klant en helpt waar hij kan!!!