Ik ben ontzettend goed geholpen . En een vlugge afhandeling.

Top bedrijf, staan je goed bij.

Zuidland

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Persoonlijk, adequaat, betrouwbaar en goed bereikbaar.

Ravi

Zeer vriendelijk goed geholpen

Harry Hesselink

Helder Letselschede heeft ons begeleid door een complex geheel rond om het ernstige ongeval. Gezien het feit dat het niet alleen ging om verlies van inkomsten uit dienstbetrekking, maar ook verlies... Helder Letselschede heeft ons begeleid door een complex geheel rond om het ernstige ongeval. Gezien het feit dat het niet alleen ging om verlies van inkomsten uit dienstbetrekking, maar ook verlies van arbeidsvermogen in en rond het eigen bedrijf. Dhr. Begheyn is een jonge, gedreven en competente jurist. Wij hebben, dat mede dankzij zijn manier van handelen en onderhandelen, de juridische kant onze zaak goed kunnen afsluiten. Nu kunnen we werken aan acceptatie van het blijvend letsel.

J Both

Ik vind, dat ik door de letselschade expert heel goed bent behandeld.
Er was steeds een goed contact, zowel via de mails als telefonisch.
Mijn zaak is naar mijn oordeel snel en heel goed...
Ik vind, dat ik door de letselschade expert heel goed bent behandeld.
Er was steeds een goed contact, zowel via de mails als telefonisch.
Mijn zaak is naar mijn oordeel snel en heel goed afgerond.
Het dossier kan voor mij naar volle tevredenheid gesloten worden.

Onze ervaring is zeer positief. De wijze van communiceren is met korte lijnen en daarbij kort en bondig. Helder Letselschade geeft duidelijk en professioneel advies en is daarbij ook zeer betrokken... Onze ervaring is zeer positief. De wijze van communiceren is met korte lijnen en daarbij kort en bondig. Helder Letselschade geeft duidelijk en professioneel advies en is daarbij ook zeer betrokken op onze moeilijke situatie in het conflict met de werkgever. Ze geven daarbij heel duidelijk aan wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn in de zaak. Ze zijn er daarbij ook zeer bedreven in om de tegenpartij te bewegen tot een redelijke schikking, waarbij 'redelijke schikking' natuurlijk met name vanuit het oogpunt van ons als cliënt is.

Ik ben destijds overgestapt naar Helder Letselschade. Dit is mijn beste beslissing ooit geweest. Vooral omdat mijn ex-waarneemster mijn zaak had verpest, Jan heeft dit overgenomen en heeft mijn zaak... Ik ben destijds overgestapt naar Helder Letselschade. Dit is mijn beste beslissing ooit geweest. Vooral omdat mijn ex-waarneemster mijn zaak had verpest, Jan heeft dit overgenomen en heeft mijn zaak erg goed afgehandeld! Heel erg bedankt hiervoor.

In goed overleg zijn we tot een einde gekomen, met het oplossen van onze zaak.
Er was ruimte voor eigen inbreng en overleg.

Eduard Maassen

Betrouwbaar en snelle reactie terug