Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Ann Seynhaeve

Comfortabel

Dit is een compliment om dit zo te houden want ik vond het bijzonder prettig dat er een handdoek over de borst werd gelegd.

C Dekkers

Vriendelijk ontvangst, de uitleg aan de balie i.v.m. invullen van formulieren en gegevens checken ging wel snel, ik was een formulier aan het invullen en kreeg al informatie over een volgend... Vriendelijk ontvangst, de uitleg aan de balie i.v.m. invullen van formulieren en gegevens checken ging wel snel, ik was een formulier aan het invullen en kreeg al informatie over een volgend formulier dit voelde niet heel fijn. De kliniek ziet er mooi en verzorgd uit. Goede uitleg betreft de behandeling, wat er gaat gebeuren. De cardioloog gaf direct duidelijke uitleg tijdens het onderzoek, ik werd gerustgesteld en kreeg advies mee. Wat ook een pluspunt voor mij was de korte wachttijd, binnen 2 weken kon ik al terecht. Ik ben zeer tevreden en vond het een positieve ervaring.

Aan de balie de tijd nemen om uitleg te geven en de patiënt de formulieren laten invullen.
Verder ben ik heel positief over deze vestiging.

CJM Hartmans van Son

Mijn ervaring met de Hartkliniek is naar tevredenheid verlopen.

Guus Limberger

Erg vriendelijk, begripvol en behulpzaam ... professioneel

Telefonische bereikbaarheid

Loesde Iong

Nvt

Wouter

Ze belden zelf voor een afspraak, alles ging heel soepel, heel goed geholpen.

geen idee, en dat is een groot compliment

Wim Stok

Ik ben in relatief korte tijd zeer deskundig en goed geholpen
Dat de cardioloog zelf een echo maakte en deze uitslag direct met me besprak was voor mij van grote waarde
Ik ben direct...
Ik ben in relatief korte tijd zeer deskundig en goed geholpen
Ik ben direct doorverwezen naar het ZH en kan de deskundigheid en duidelijkheid zeer waarderen.

Aan jullie dienstverlening niets , maar ik zou wensen dat deze aanpak in het ZH zou bestaan

NFM Roozenburg

Ik ben goed ontvangen; het onderzoek (echo) lijkt mij zorgvuldig gedaan

geen idee

Monique de Vogt

Ik heb het bezoek als zeer fijn ervaren

Alles werd duidelijk uitgelegd

Jules Pieters

Professionele kliniek met uitstekende cardiologische zorg met aandacht voor de patient als eerste prioriteit