Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Elma van der Wel

Snel geholpen

Wist niet dat ik de factuur zelf moet betalen en zelf moet indienen bij de zorgverzekeraar

Jennifer

Nee

Gerritsma

Molenaar

Commercieel bedrijf

klant vriendelijker te werk gaan en de personen niet als een nummer zien

Ute Rupp - Schäfer

*****

Tugba Yoney

Ik ben in alle opzichten super tevreden!

Geen verbeterpunten of tips

CE VAN MULLEM VAN OMMEN

Geweldig !!!

Geen…alles is prima

Peter van den Hout

Uitermate goed, duidelijke uitleg van de cardioloog tijdens en na onderzoek verkregen.

Telefonisch slecht bereikbaar

Bongaerts

Naar tevredenheid. Telefonisch slecht tot niet bereikbaar.

Telefonische bereikbaarheid moet echt verbeterd worden. Heel lang in de wacht en dan afgebroken worden of doorverbonden naar andere vestiging met weer in de wacht. Niet 1x, maar meerdere keren... Telefonische bereikbaarheid moet echt verbeterd worden. Heel lang in de wacht en dan afgebroken worden of doorverbonden naar andere vestiging met weer in de wacht. Niet 1x, maar meerdere keren gebeurd. Conclusie: Telefonisch geen contact kunnen krijgen

Wenny van der Hee

Efficiënt (onderzoeken en gesprek met de arts zoveel mogelijk direct na elkaar) maar wel met tijd voor het eigen verhaal: er wordt goed geluisterd en voor vragen en uitleg is er rust en ruimte. Dat... Efficiënt (onderzoeken en gesprek met de arts zoveel mogelijk direct na elkaar) maar wel met tijd voor het eigen verhaal: er wordt goed geluisterd en voor vragen en uitleg is er rust en ruimte. Dat is heel plezierig.
En het allerbelangrijkste: een ervaren en deskundige cardioloog met kennis van het vrouwenhart; afwegingen worden besproken, dat geeft mij vertrouwen.
Complimenten ook aan de verpleegkundigen en het baliepersoneel; zij zorgen voor een plezierige, veilige en patiëntvriendelijke sfeer. Kortom: Deskundige behandeling met een persoonlijke benadering en korte wachttijden. Dank!!!

Ga vooral zo door.