Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Harmke Bosma

Dokter Bouter, u bent echt een man naar ons hart! De warme geruststelling en uitleg, dat er voorlopig nog niks ernstigs aan de hand is, was zeer fijn! Harmke en Rene

Niks

Isik

Zeer goede ervaring met cardioloog! Nam de tijd om alles goed uit te leggen! Ondersteunend personeel was gehaast en direct, dat werkte op mijn zenuwen! Dat was ook aan mijn bloeddruk te zien!

Intake kwam chaotisch over, ook lang aan de telefoon moeten wachten; half uur in de wachtrij gestaan! Bij aankomst kreeg ik op een vrij directe manier te horen dat ik helemaal geen afspraak zou... Intake kwam chaotisch over, ook lang aan de telefoon moeten wachten; half uur in de wachtrij gestaan! Bij aankomst kreeg ik op een vrij directe manier te horen dat ik helemaal geen afspraak zou hebben, gelukkig had ik een mail bevestiging! Volgens de balie m medewerker was de afspraak op het hoofdkantoor gemaakt en niet goed doorgekomen! Wat het ook mocht zijn, ik vind dat je niet direct het probleem bij de patiënt moet aankondigen zonder dat je goed weet wat er is gebeurd!

M.T Hartman

Prettig en accuraat.
4 sterren

Nog geen mening over, ik ben 1 keer geweest.

J. de Haas

Prima ontvangen, professioneel en to the point, in de wachtruimte koffie :-). Assistent arts en arts waren professioneel aan het werk en na het onderzoek werd er door de arts alle tijd genomen om de... Prima ontvangen, professioneel en to the point, in de wachtruimte koffie :-). Assistent arts en arts waren professioneel aan het werk en na het onderzoek werd er door de arts alle tijd genomen om de resultaten,naar mijn tevredenheid, door te spreken.

Na het onderzoek kreeg ik van de arts zelf wat folder materiaal mee zodat ik dat thuis rustig kon nalezen, ook hiervoor werd er tijd genomen om het onderzoek naar alle te vredenheid af te sluiten.... Na het onderzoek kreeg ik van de arts zelf wat folder materiaal mee zodat ik dat thuis rustig kon nalezen, ook hiervoor werd er tijd genomen om het onderzoek naar alle te vredenheid af te sluiten. TOP, zohoort dit. Een kliniek is een belangrijk punt en ik ben blij dat er alle tijd werd genomen om het onderzoek in alle rust en volledigheid af te handelen.

Pauline van Steenbergen

Heel prettig
vriendelijk
gastvrij, stellen je gerust en vertellen wat er gaat gebeuren

Sarojini Boejharat

Vriendelijk geholpen. Met goede zorg en uitleg onderzoeken gehad. Aardige assistenten en cardioloog. Professioneel en belangrijkste; menselijk. Zeer goede ervaring! (Ik heb veel negatieve ervaringen... Vriendelijk geholpen. Met goede zorg en uitleg onderzoeken gehad. Aardige assistenten en cardioloog. Professioneel en belangrijkste; menselijk. Zeer goede ervaring! (Ik heb veel negatieve ervaringen gehad bij specialisten in ziekenhuizen)

Geen.

Annelies Moen

Hartelijke ontvangst

S.M. Azimullah

Klantgerichte aanpak ervaren, er wordt goed geluisterd, vakkundig geïnterpreteerd, onderzocht en geadviseerd.

Emmy Kramer-Stekelenburg

Zeer prettig, snel en vakkundig.

C.H.J.Ram

Ik heb een hele fijne en prettige ervaring bij de hartkliniek gehad. Ik heb dit vandaag aan mijn huisarts gemeld die blij was dat te weten zodat zij in de toekomst eventueel ook andere patienten... Ik heb een hele fijne en prettige ervaring bij de hartkliniek gehad. Ik heb dit vandaag aan mijn huisarts gemeld die blij was dat te weten zodat zij in de toekomst eventueel ook andere patienten naar de hartkliniek kan doorverwijzen.

Voor mijn zouden er geen verbeterpunten zijn te bedenken.