Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

G. B. Hordijk

Vriendelijke ontvangst

Ik heb een slechte ervaring met Hartkliniek. In het eerste consult ben ik met mijn klachten al niet serieus genomen en dit blijkt ook uit de verdere 'behandeling' en conclusie. Ik krijg steeds... Ik heb een slechte ervaring met Hartkliniek. In het eerste consult ben ik met mijn klachten al niet serieus genomen en dit blijkt ook uit de verdere 'behandeling' en conclusie. Ik krijg steeds opnieuw te horen dat ik gerust gesteld ben, maar dat ben ik verre van en ik kwam niet voor geruststelling. Mijn typische klachten zijn niet te zien geweest in de onderzoeken omdat er niet naar mij en naar de verwijzend arts is geluisterd. Hierdoor is de klacht niet eens gezien en ben ik dus niet gerustgesteld, maar is mijn casus wel afgesloten.

Ik heb geen enkele voorlichting gekregen voor onderzoeken die gedaan zouden worden
Ik heb nooit in kunnen loggen online om mijn dossier te bekijken ondanks herhaaldelijk verzoek

HWP Brouwer

Uitstekende indruk, goede ontvangst en goede voorbereiding zodat ik me direct al veilig en begrepen voelde. Duidelijke uitleg van de cardioloog.

Ij Brokx

Niet echt

Dransfeld

Aardig mensen, moelijk kontaktopnaam met cardioloog via mail

Geen contactopnaam met cardioloog eg via mail tijdens behandeling, geen mogelijkijd vragen te sturen.

M. Van Oostenbrugge-van den Boogert

Perfect

Telefonische bereikbaarheid kan beter. Soms lange wachttijden. Maar dit is dan ook het enige punt. Voor de rest een dikke 10