Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Judith Hermans

Ik ben heel erg tevreden over de hartkliniek! Duidelijke uitleg, persoonlijk, nemen alle tijd voor je. Wat een groot verschil met het ziekenhuis!

Nee

J van Eijk Schots

Erg prettige persoonlijke benadering, professionele manier van samenwerken.

Claudia

Heel fijn. Met respect en aandacht.

Niek Hartog

Dr. Haitsma heeft een luisterend oor en maakt een goede afweging in de beoordeling. Neemt volop tijd om een goede uitleg te geven. De uitleg is begrijpelijk en Dr. Haitsma straalt rust en vertrouwen... Dr. Haitsma heeft een luisterend oor en maakt een goede afweging in de beoordeling. Neemt volop tijd om een goede uitleg te geven. De uitleg is begrijpelijk en Dr. Haitsma straalt rust en vertrouwen uit. Met enige onzekerheid naar de afspraak gegaan en vol vertrouwen weer naar buiten gegaan. Dit is een zorgverlener waarvan je kunt zeggen dat je blij bent onder zijn behandeling te zijn gekomen.

Kan ik zo niet bedenken.

A van t oever

Heel fijn!!
Vriendelijke mensen.
Stellen je gerust

Jan Joosen

Op maandag door huisarts verwezen en op woensdag diezelfde week kon ik al terecht. Het maken van de afspraak verliep vlot en vriendelijk. In de kliniek werd ik goed ontvangen en was ik ook op tijd... Op maandag door huisarts verwezen en op woensdag diezelfde week kon ik al terecht. Het maken van de afspraak verliep vlot en vriendelijk. In de kliniek werd ik goed ontvangen en was ik ook op tijd aan de beurt. Eerst onderzoek met assistente die alles goed heeft uitgeleg en supervriendelijk was. Daarna echo door de cardioloog en daarna meteen een gesprek over zijn bevindingen. Super dat alles zo vlot verliep want in zo'n situatie is het toch vervelend als je lang moet wachten voordat je afspraak en uitslag hebt.

Aan het eind van het gesprek misschien wat nadrukkelijker recapituleren en concrete(re) adviezen geven mbt wat ik preventief zou kunnen doen om klachten te voorkomen/verminderen.

Margriet

Was best wel spannend maar meteen bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen op een manier waardoor het spannende er meteen vanaf was. Wat een rust , wat een aandacht alle tijd. Gewoon je verhaal... Was best wel spannend maar meteen bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen op een manier waardoor het spannende er meteen vanaf was. Wat een rust , wat een aandacht alle tijd. Gewoon je verhaal kunnen vertellen zonder dat het vreemd gevonden werd of wel een geweldig luisterend oor. Goede uitleg van de onderzoeken en fijne begrijpbare uitleg. Al met al een verademing , zo is gezondheidszorg bedoeld.

Geen idee dit was pas mijn eerste bezoek

Thilly van de Wouw van den Beek

Hartelijk ontvangst duidelijke uitleg over wat er gedaan wordt ook de uitleg over vervolg onderzoek duidelijk

Was goed zo

E. Veltman

Ik heb pas een bezoek gebracht aan de kliniek in Oisterwijk.
Alle lof voor de receptioniste/doktersassistente.
Ook alle lof voor dr. Haitsma. Erg vriendelijk en duidelijk over zijn...
Ik heb pas een bezoek gebracht aan de kliniek in Oisterwijk.
Alle lof voor de receptioniste/doktersassistente.
Ook alle lof voor dr. Haitsma. Erg vriendelijk en duidelijk over zijn bevindingen. Legt alles goed uit ook voor het vervolgonderzoek.
Er is inmiddels een afspraak gemaakt voor een 2e bezoek.

Ik zie momenteel geen verbeterpunten.
Alles is tot in de puntjes geregeld.

Ingrid Leene-Hoedemaeker

Correcte en prettige ontvangst, geen wachttijden. Afspraak is afspraak! De arts doet zelf de onderzoeken en communiceert daar heel plezierig en duidelijk over. Je bent cliënt en geen nummer.

Sommige vragen zouden een niet van toepassing moeten hebben. Indien je geen medicijnen gebruikt bijvoorbeeld.