Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Elly de Rooij

Netjes geholpen. Duidelijke uitleg. Voelde me op mijn gemak

D Geerings

Ik ben prima ontvangen en behandeld. Het is alleen jammer, en dat heb ik een paar keer ondervonden, dat wanneer je belt om een afspraak te wijzigen je eerst een poos in de wachtrij op je beurt... Ik ben prima ontvangen en behandeld. Het is alleen jammer, en dat heb ik een paar keer ondervonden, dat wanneer je belt om een afspraak te wijzigen je eerst een poos in de wachtrij op je beurt wacht, en als je de eerste wachtende bent opeens als bijvoorbeeld 5e in een nieuwe wachtrij moet wachten...

Zie mijn opmerking over de telefonische bereikbaarheid

Heemskerk Ineke

Alles verliep verrassend rustig, ik was direct op mijn gemak. Duidelijk uitleg over alles wat er ging gebeuren.

de Jong

Prima!

J van der gugten

Goed, persoonlijk, luisteren goed naar de vraag van de patient en reageren ook op die vraag, dat wil ook zeggen dat je eerlijk antwoord krijgt op wat wel en niet mogelijk is. Ik wordt door álle... Goed, persoonlijk, luisteren goed naar de vraag van de patient en reageren ook op die vraag, dat wil ook zeggen dat je eerlijk antwoord krijgt op wat wel en niet mogelijk is. Ik wordt door álle medewerkers/sters goed te woord gestaan. Helaas ik de kliniek telefonisch vaak moeilijk te bereiken hoewel je wel altijd teruggebeld wordt.

bijzonder moeilijk te geven maar die zijn er vast wel.

bart van brunschot

Heel goed