Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Petra Butler

Rustige omgeving, prettige sfeer, deskundige behandeling, voldoende mogelijkheid om vragen te stellen, kortom, erg tevreden

Detail: in de informatiebrief voor het onderzoek staat dat diabetici hun medicijnen gewoon kunnen innemen, en dat anderen hun medicijnen moeten meenemen naar de kliniek. Ik begreep daaruit dat... Detail: in de informatiebrief voor het onderzoek staat dat diabetici hun medicijnen gewoon kunnen innemen, en dat anderen hun medicijnen moeten meenemen naar de kliniek. Ik begreep daaruit dat anderen hun medicatie (voor zover niet op de lijst daaronder) het beste na het onderzoek kunnen innemen. Misschien goed om expliciet te vermelden dat alle medicijnen die niet op die lijst staan gewoon ingenomen kunnen worden.

Suzan

Zeer prettig. Kon snel terrecht en direct uitslag

T.J.A.M. Tinga

De ontvangst en behandeling waren fantastisch. Geheel ontspannen.
Duidelijke taal.

Ik zou het niet weten.

Jacqueline Kleian

Fijne ervaring gehad en geen lange wachttijd

I.Junge-steekelenburg

Duidelijke uitleg vanaf het begin (telefonisch). Ik kon binnen een paar dagen terecht en werd bij binnenkomst gelijk geholpen. De cardioloog (Dr.Haitsma) nam alle tijd, ook voor het beantwoorden van... Duidelijke uitleg vanaf het begin (telefonisch). Ik kon binnen een paar dagen terecht en werd bij binnenkomst gelijk geholpen. De cardioloog (Dr.Haitsma) nam alle tijd, ook voor het beantwoorden van mijn vragen, en was duidelijk.

Kivits

Héél tevreden over de cardiologie genetica van Dr.Baars !!

Verbeter de samenwerking met Ziggo.

Bart Konings

Zeer prettig. Snel en accuraat

Lisette Bastiaansen

Heel positief

Marja

Het was een prima ervaring. Voldoende tijd van de dokter, uitgebreide uitleg. De arts maakte een deskundige indruk, evenals de assistentes.

Bernd Tobaben

Wat een prettige kliniek, je word er op een fijne en open manier behandeld. Je krijgt een goede uitleg van wat er gaat gebeuren, arts neemt alle tijd! Niet te vergeten, de dames bij de balie en de... Wat een prettige kliniek, je word er op een fijne en open manier behandeld. Je krijgt een goede uitleg van wat er gaat gebeuren, arts neemt alle tijd! Niet te vergeten, de dames bij de balie en de assitente, dankjewel voor de verzorging.

Geen.