Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

muller w

Vriendlijk, duidelijk , en lekker direct

Marion

Top! Zeer persoonlijk. Mijn vertrouwen in de gezondheidszorg is weer gegroeid!

Cathy de Bruij

Een fijn en menselijk contact, zowel met de balie medewerkster als met de cardioloog. Op een rustige en duidelijke manier werd mij uitgelegd wat er gebeurde tijdens het onderzoek en na afloop werden... Een fijn en menselijk contact, zowel met de balie medewerkster als met de cardioloog. Op een rustige en duidelijke manier werd mij uitgelegd wat er gebeurde tijdens het onderzoek en na afloop werden alle vragen over mijn gezondheid goed beantwoord.

nvt

jos van iersel

Goed ontvangen en compleet uitgelegd door de cardioloog.

Helma Coolegem

Prettige ontvangst. Een luisterend oor van de cardioloog en alle tijd voor mij als patient

Nog niet uitbehandeld

Juul Jurna

Ik heb veel opties aangereikt gekregen en het uitgangspunt dat ik zelf beslis is erg goed over het voetlicht gekomen. Ik had ook behoefte aan advies en samen tot een besluit komen. Dat heb ik... Ik heb veel opties aangereikt gekregen en het uitgangspunt dat ik zelf beslis is erg goed over het voetlicht gekomen. Ik had ook behoefte aan advies en samen tot een besluit komen. Dat heb ik enigszins gemist.

Frans

Uitstekende zorg en korte wachttijd

Rob van de Wouw

Snel plaats, direct, vriendelijk en persoonlijk contact.

Ik heb voor de eerste afspraak eerst zo'n 10 minuten in de telefonische wachtrij gestaan waar ik de eerste wachtende was, waarna ik werd doorgeschakeld naar een andere wachtrij waar ik de derde... Ik heb voor de eerste afspraak eerst zo'n 10 minuten in de telefonische wachtrij gestaan waar ik de eerste wachtende was, waarna ik werd doorgeschakeld naar een andere wachtrij waar ik de derde wachtende was.

Gerrie van Oirschot

in feite niets, ben tevreden

W.Wouters

Naar tevredenheid ontvangen en behandeld. 5