Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Frits Kroot

Keurig behandeld.

Aanmelden via telefoon werkt niet optimaal, wachtrij.

'm van den Helm

Nette ontvangst en behandeling 👍

Zou het niet weten

Steuten

Zer prettige ontvangst. Goede informatie en behandeling was duidelijk.

Ik zou het nog niet kunnen zeggen. Ben pas een keer geweest.

Anne

Wat een fijne kliniek! Van ontvangst tot vetrek een prettige ervaring. Ik was best gespannen maar dit werd al minder gedurende het aansluiten van de apparatuur door de verpleegkundige. Ik voelde me... Wat een fijne kliniek! Van ontvangst tot vetrek een prettige ervaring. Ik was best gespannen maar dit werd al minder gedurende het aansluiten van de apparatuur door de verpleegkundige. Ik voelde me gehoord en we hadden daardoor een fijn gesprek. Ze heeft me tips gegeven en goede uitleg. Dr. Haitsma gaf tijdens het maken van de echo uitleg op een manier die goed te begrijpen was en stelde me heel erg op mijn gemak door tijdens de echo te vertellen wat hij bekeek en zag. Ook het afsluitende gesprek met dr. Haitsma was duidelijk en stelde me enorm gerust. Ik voelde me gehoord en begrepen en ik vond het prettig dat overal zo goed de tijd voor genomen werd.
Heel erg bedankt!

X

Hermie Pennings

Geweldig ontvangst,Geweldige begeleiding, Cardioloog kundig rustig, goede uitleg.

Ga zo door fantastisch.

Henri Stappaerts

Fijne ontvangst en prettige contacten

Geen tips

E.L. van Seters

Zie eerdere blokje voor tips

Ik was bekend bij de Hartkliniek maar naar de huisarts terugverwezen. Bij toename van dezelfde klachten kon ik nu met mijn eigen cardioloog pas over zes weken een afspraak maken op de... Ik was bekend bij de Hartkliniek maar naar de huisarts terugverwezen. Bij toename van dezelfde klachten kon ik nu met mijn eigen cardioloog pas over zes weken een afspraak maken op de dichtstbijzijnde locatie. Ik heb zelf contact opgenomen met de Hartkliniek voor een afspraak op verzoek van de huisarts, omdat de telefonische wachttijd lang is en de huisarts erg druk bezet is. Ik werd weer als nieuwe patiënt gezien. Ik vond de inschatting van de ernst van mijn klachten telefonisch niet bevredigend. Uiteindelijk ben ik na vijf dagen naar een andere cardioloog geweest op een locatie 130 km van huis, omdat deze cardioloog hetzelfde specialisme heeft als de cardioloog waar ik bekend ben en de wachttijd daar korter is. Ik heb nu ervaren dat het contact tussen huisarts en Hartkliniek in zaken die geen spoed zijn maar ook wel actie vragen niet altijd soepel verloopt. Dit alles levert veel stress op.

Maria Luisa Stoop

Aandachtig geholpen, goed onderzocht, fijn geinformeerd en respectvol behandeld.

het is goed zo

D van Sluis

Heb de keuze om doorverwijzing te krijgen naar de hartkliniek in Oisterwijk, zelf mogen bepalen via mijn huisarts en ben zeer tevreden over deze kliniek: de “ lijnen “ zijn kort, er worden gelijk... Heb de keuze om doorverwijzing te krijgen naar de hartkliniek in Oisterwijk, zelf mogen bepalen via mijn huisarts en ben zeer tevreden over deze kliniek: de “ lijnen “ zijn kort, er worden gelijk onderzoeken gedaan en daarna volgde een gesprek over de bevindingen.
D’r Haitsma is helder/duidelijk in zijn uitleg, nam uitgebreid de tijd voor t beantwoorden van vragen/onduidelijkheden en nam al veel van mijn “ zorgen “ weg. Hij stelde nog een vervolgonderzoek voor, eveneens op vrij korte termijn en ook daar zal ik gelijk de uitslag van krijgen. Zodoende zit je niet onnodig lang in onzekerheid!
De ontvangst was hartelijk en respectvol.
Kortom: zeer tevreden over mijn bezoek aan deze kliniek!!

Kolster

Geruststellend, professioneel, vriendelijk, gastvrij!

n.v.t.