BUTIK agency

Moeilijke communicatie - late levering zonder bericht

Quinty Brouns

Ik heb de eetkamer stoel Max in de kleuren pebble, olive en steel. Ik had de stoelen 28-3 besteld en ze zijn 7-4 geleverd! Snelle levering. Ik ben tevreden over de stoelen!!

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Quinty, super om te horen! :)

Judith Otten

Ruim aanbod, scherpe prijs

Hi Judith, dankjewel :)

Zehra Kok

Erg vriendelijke medewerkers, die zelfs nabellen om te vragen of alles naar wens is verlopen! Prachtige eettafel geleverd gekregen, die als pronkstuk in ons woonkamer staat! Van ons een dikke 10... Erg vriendelijke medewerkers, die zelfs nabellen om te vragen of alles naar wens is verlopen! Prachtige eettafel geleverd gekregen, die als pronkstuk in ons woonkamer staat! Van ons een dikke 10 voor service en product!

Hi Zehra, Dankjewel :)

Demelza

We hebben een mangohouten kast besteld. Geweldige prijs en een erg mooie kast. We hebben er alleen heel lang op moeten wachten. Bijna 3 maanden maar dat was het wel waard. We zijn uiteindelijk... We hebben een mangohouten kast besteld. Geweldige prijs en een erg mooie kast. We hebben er alleen heel lang op moeten wachten. Bijna 3 maanden maar dat was het wel waard. We zijn uiteindelijk gebeld voor een afspraak dat ze de kast konden leveren. De telefoniste had wel wat vriendelijker mogen zijn. Ze kwam namelijk heel dominant over. Dit omdat ik had aangegeven dat we aan het werk waren op de dag dat ze wouden afleveren. We moesten maar iemand regelen die de kast kon ontvangen. Ik heb maar akkoord gegeven. Maar het voelde helemaal niet fijn. Had op een andere toon gekund.
Verder dan dat een fijne webshop met prachtige meubels. Wij zijn heel blij met onze kast. Nogmaals dank!

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Demelza, wat fijn dat jullie zo blij met de kast zijn. We gaan zeker kijken hoe we de afleverafspraak beter kunnen maken! dankjewel daarvoor! :)

E. K.

Prima, was wel even zoeken naar de juiste afstemming in bezorgen en werkzaamheden

Gerda Dil

Salontafeltjes online besteld en gekregen, snelle levering en precies zoals op de website staat.

Remon

Slechte communicatie, slechte levering werkt langs elkaar heen. Plus punt eva van klantenservice. Rest afdeling ook...

Leo Reuvers

Geleverd zoals vermeld op de website.

Casandra Heil

Prachtige tafel, fijne service en bereikbaarheid en snel geleverd!