Linda Wiel

Super goed !
Snelle verzending

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Linda, fijn om te horen :)

Karen de Bont

Goede winkel, snelle levering en voordelig.

Hi Karen, dankjewel :)

N.K.

Bestellen via website prima, echter levering duurt erg lang. Ik word nu gevraagd een beoordeling te schrijven maar ik heb mijn spullen nog steeds niet ontvangen. Daar zit heel veel ruimte voor... Bestellen via website prima, echter levering duurt erg lang. Ik word nu gevraagd een beoordeling te schrijven maar ik heb mijn spullen nog steeds niet ontvangen. Daar zit heel veel ruimte voor verbetering!

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi, bedankt voor je reactie. Neem even contact met ons op zodat we kunnen achterhalen waar je bestelling blijft! :)

Sanne Wagenaar

Een verkeerd artikel wat bezorgd werd. Tafeltjes met 2cm dik blad. En of ze de tafeltjes met 3cm dik blad daadwerkelijk hebben gehad, daar twijfel ik over. Zonder te kijken worden er andere... Een verkeerd artikel wat bezorgd werd. Tafeltjes met 2cm dik blad. En of ze de tafeltjes met 3cm dik blad daadwerkelijk hebben gehad, daar twijfel ik over. Zonder te kijken worden er andere tafeltjes naar de klant opgestuurd.

Wendy Campschreur

Ik kan nog geen beoordeling geven over de meubeld want ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Wendy, bedankt voor je review! Neem gerust contact met ons op ons te achterhalen waar de bestelling blijft!

Janneke Veer

Goede communicatie, goede service. Mooi meubel. Zeer tevreden.

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Janneke, bedankt voor de leuke review :)

Patricia Vd Waal

Wij hebben een eettafel, tv meubel, salon tafel en een buffetkast bij HarrieXL gekocht en het past allemaal perfect bij elkaar. In Corona tijd hebben wij alles online gekocht zonder in het echt te... Wij hebben een eettafel, tv meubel, salon tafel en een buffetkast bij HarrieXL gekocht en het past allemaal perfect bij elkaar. In Corona tijd hebben wij alles online gekocht zonder in het echt te bezichtigen. Maar de meubels zijn nog mooier dan op de foto’s! Het enige puntje wat we hadden is dat de meubels wat vertraagt waren (ongeveer 4 weken). Verder raad ik ze zeker aan want de kwaliteit van de meubels is erg hoog.
Ook de bezorging zijn wij erg over te spreken. Geen extra kosten en netjes binnen gebracht.

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Patricia, super om te horen dat jullie zo tevreden zijn! :)

Marjanne Moonen

Zeer goede service en zeer goede kwaliteit

Hi Marjanne, bedankt! :)

Remco Bartels

Goed, vriendelijk en behulpzame mensen !!

Hi Remco, bedankt :)

Rina Hundepool

Prima bedrijf. goed telefonisch contakt. zeer tevreden over salontafel (mangohout).

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Rina, bedankt voor de leuke reactie ! :)