Danny

Werden 10 minuten voor tijd al sarcastisch aangesproken door mevrouw. In plaats te vragen of ze ons kon helpen. Klantvriendelijk ver te zoeken. We hebben totaal begrip dat ze optijd naar huis willen... Werden 10 minuten voor tijd al sarcastisch aangesproken door mevrouw. In plaats te vragen of ze ons kon helpen. Klantvriendelijk ver te zoeken. We hebben totaal begrip dat ze optijd naar huis willen maar kunnen dan nog de mensen netjes te woord staan.

Reactie Harrie XL Outlet:

Beste Danny, wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. wij zouden graag met je in contact komen via info@harriexloutlet.nl om te kijken wat we er aan kunnen doen.

Jan Note

Reactie Harrie XL Outlet:

hi jan, leuk om te horen dat je tevreden bent. veel plezier met je bestelde product(en)

Remco Jansen

Goede service en een fijne afhandeling van onze bestelling.

Jan groenendaal

Helaas niet goed. Was 3 weken levertijd maar duurde 3 maanden

Rob Haan

Goede service, bezorgingsafspraken en kwaliteit.

Ron van Saagsvelt

Op zich een zeer net en betrouwbaar bedrijf. Alleen jammer dat er niet duidelijk word gecommuniceerd qua levertijd. 5 weken wachten, als er op de site 5 tot 10 werk dagen staat. De producten waren... Op zich een zeer net en betrouwbaar bedrijf. Alleen jammer dat er niet duidelijk word gecommuniceerd qua levertijd. 5 weken wachten, als er op de site 5 tot 10 werk dagen staat. De producten waren zeer netjes verpakt.

Peggy

Mooie producten en snelle leverig

Cafeïne

Slecht: een uiteindelijke levertijd van 5 maanden. Slechts op 1 moment actief een kort mailtje gehad erover. Zelf erachteraan moeten gaan.

Joachim keus

Wel een feedback mail , maar geen reactie op klacht ??)

Anneke Haverhoek

Erg vriendelijk personeel zowel klantenservice voor vragen of aanpassingen als de bezorger