Mike Janssen

Geweldig super vriendelijk

Ringens

Helaas niet tevreden ..
Helaas niet tevreden ..
Nadat de levering maaaaanden vertraagd was (wat op zich kan gebeuren in deze Corona-tijden maar laat het dan weten! Ik moest er altijd achteraan bellen waarom ik niets meer hoorde over een levering! Bel je klanten gwn even op!) kreeg ik uiteindelijk mijn kast... maar zat de beloofde "compensatie" voor de vertraagde levering ( een setje onderhoudsspul voor Mangohout twv 12 euries of zo .. ) er natuurlijk niet bij ..
Volgende keer weer bij Gister&Vandaag ..

JGHM Alers

Snelle levering conform de toegezegde termijn.

Dian

Blij met de meubels! Wel weinig/geen keus met bezorging en gelukkig was mijn partner thuis om te helpen tillen want bezorger was alleen. Maar nu de meubels staan echt mooi!

Ingrid Kusters

Super goed prijs kwaliteit . Zeer vriendelijk personeel

Ine Smits

Snelle levering goede kwaliteit

Jeff Smits

Communicatie van dit bedrijf laat wat te wensen over. Bij meerdere vertragingen moest ik contact opnemen met de webwinkel voordat ik überhaupt iets te horen kreeg over de vertraging en de nieuwe... Communicatie van dit bedrijf laat wat te wensen over. Bij meerdere vertragingen moest ik contact opnemen met de webwinkel voordat ik überhaupt iets te horen kreeg over de vertraging en de nieuwe verwachtte levertijd.
Bij de levering uiteindelijk kreeg ik geen verdere instructie, gesproken nog geschreven, over het in elkaar zetten van het meubel die ik had besteld, en die vond ik niet voor de hand liggend. Na nog een keer contact op te nemen heeft het bedrijf een monteur langs gestuurd om zonder verdere kosten mijn meubel in elkaar te zetten. Dat was dan wel weer netjes van ze.

Sanne

Slecht, heel erg slecht!!

Hans Huizing

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Hans, Dankjewel :)