Wilma Strijbos

Goed snel geleverd we zullen hier zeker nog eens ies gaan bestellen

Reactie Harrie XL Outlet:

Hi Wilma, super fijn om te horen! :)

Danijela Matanovic Knezevic

Yvonne delbecque-zeitzen

Ondanks dat er bij de eerste zending iets fout is gegaan en ik daardoor 5wk langer moest wachten en ik een dag voor niets de hele dag heb zitten wachten op de tafel is de afhandeling netjes verlopen.

David Oldenhof

Goed, al mag van tevoren aangegeven worden of bij de deur dat er vaak moeilijkheden zijn met het monteren van de poten. Nu was er blijkbaar slechte communicatie tussen webshop en fysieke winkel. Na... Goed, al mag van tevoren aangegeven worden of bij de deur dat er vaak moeilijkheden zijn met het monteren van de poten. Nu was er blijkbaar slechte communicatie tussen webshop en fysieke winkel. Na belletje goed geholpen.

Martijn Jansink

Prima bedrijf. Besteld en je wordt netjes op de hoogte gehouden waar je bestelling blijft.

Marion Dijck Janssen

Ik ben reuze tevreden met mijn tafel isabella junior.
Ik heb alleen nog niet de teakfix mogen ontvangen

Maarten Visser

Ik weet het nog niet helemaal! 4 stoelen besteld, werd in 2 keer bezorgd zonder dat ik daar van wist. De vierde stoel heeft een vastzittend draaiplateau waardoor ik hem niet in elkaar kan zetten.... Ik weet het nog niet helemaal! 4 stoelen besteld, werd in 2 keer bezorgd zonder dat ik daar van wist. De vierde stoel heeft een vastzittend draaiplateau waardoor ik hem niet in elkaar kan zetten. Telefonisch super snel en vriendelijk te woord gestaan, moest foto's mailen maar van de klantenservice online nog niets vernomen.
Hopelijk komt er snel een oplossing dan kan ik wellicht alles omzetten in 5 sterren, ja en topbedrijf!

Saskia

Super fijn .
Snel binnen
Goede kwaliteit

Ellen Tempelmans plat

Super tevreden en snelle levering!