Lindy Gijsbrechts

Helaas. €3.95 extra betaald voor spoed bezorging. Inmiddels ruim een week later mijn pakket nog niet bezorgd. Zeer kwalijk

Ingrid Terpstra

Bestellen via de site haperde, maar het probleem werd bijzonder klantvriendelijk en adequaat opgelost door een medewerker van HappySoaps. Superservice!!
De producten zijn zonder uitzondering...
De producten zijn zonder uitzondering heerlijk in gebruik. Ze zijn al helemaal opgenomen in mijn dagelijkse gewoontes en ik ga zeker niet meer terug naar gangbare producten.

Eveline Schortinghuis

Helaas werkte de website niet goed waardoor ik later geen gebruik meer kon maken van de 10% korting. Die mij eerlijk gezegd erg goed was uitgekomen als groene persoon met een minimum inkomen. Toch... Helaas werkte de website niet goed waardoor ik later geen gebruik meer kon maken van de 10% korting. Die mij eerlijk gezegd erg goed was uitgekomen als groene persoon met een minimum inkomen. Toch besteld hoor! Het ideaal is mij uiteindelijk dierbaarder dan de korting.

Marina Tenpierik

Goede ervaring. Snelle levering!

Reina Velzen van

Zeer positief

Happy soaps

Super bedrijf

Marga de Winde

Prima producten, eerlijke informatie en levering op de beloofde tijd.

Sandra Krebbers

Geweldig product ik wil niks anders meer

Elske Meesters

Goed. Ik heb nooit problemen gehad met HappySoaps.

Sabine Ranson

Snelle levering, goede producten en goed voor het milieu. Een aanrader!