Lilian Kars

Geweldig. Snelle levering, uitstekende producten, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Paul Douwsma

Snelle levering, goeie prijzen en erg milieubewust, allemaal redenen om van HappySoaps te houden

Monique Roeg Roeg

Hele makkelijke soapbars. Ideaal om mee te nemrn op vakantie

Anneke de Boer

Goede, duidelijke en snelle afhandeling

Marieke

Supertrage verzending zonder track and trace

Esmeralda

Voor de 2e keer besteld bij happysoaps, ik ben zeer tevreden over de producten en de service. Ik zou niet meer terug kunnen naar "normale" plastic flessen shampoo, conditioner en douchegel. Heerlijk... Voor de 2e keer besteld bij happysoaps, ik ben zeer tevreden over de producten en de service. Ik zou niet meer terug kunnen naar "normale" plastic flessen shampoo, conditioner en douchegel. Heerlijk voor je haar en huid, ik heb lastig haar wat snel vet word en gaat knopen maar dit zijn de eerste haar producten waardoor ik dit probleem niet meer heb. Daarnaast mijn 2e bestelling per ongeluk de verkeerde huisnummer ingetypt, gelijk een mailtje achteraan gestuurd en dit is voor de verzending nog opgelost zodat het pakketje gewoon bij het juiste adres werd bezorgd.

Henk Rolvink

Eerlijke producten die de concurrentie aankunnen met de gevestigde producten. Soms wennen maar zeker de moeite meer dan waard.

Ida Jonkhout

Ik gebruik nu mn 2de blikje deodorant lavendel en die bevalt me heel erg goed,geen zweetlucht,makkelijk aan te brengen en mee te nemen👍

Desiree Toevank

Er waren wat problemen met de website maar we zijn heel tevreden over alle producten!