linda Keune

Hele goede shampoo schuimt ook goed en gaat lang mee.

Janna

Goede ervaringen, fijne producten

JH Post

Beroerde service. Bestelling is ondanks bijbetaling van 3,95 niet volgens de belofte (24-uurs levering) op de website geleverd. Had al één of twee dagen vertraging ingecalculeerd. Maar bij... Beroerde service. Bestelling is ondanks bijbetaling van 3,95 niet volgens de belofte (24-uurs levering) op de website geleverd. Had al één of twee dagen vertraging ingecalculeerd. Maar bij telefonische navraag krijg ik het antwoord dat ze niet weten wanneer mijn bestelling wordt geleverd en dat ik volgende week maar weer moet bellen als ik nog niets heb. Daar heb ik niets aan want dan ben ik met vakantie. En daarvoor had ik dit nu juist besteld. Bestelling geannuleerd en ga maar weer naar Kruidvat.

Els

Ik heb de blauwe shampoo genomen. Even in je handen wrijven en in je haar. Fantastisch! Ik heb een enorme bos en het was na het wassen zacht, los, heerlijk geurend en niet te vergeten schoon. Ik heb de blauwe shampoo genomen. Even in je handen wrijven en in je haar. Fantastisch! Ik heb een enorme bos en het was na het wassen zacht, los, heerlijk geurend en niet te vergeten schoon.
Zonder die idiote grote lelijke plastic flessen, zonder rotzooi. Makkelijk. (Met kamperen bv. ) geweldig!

Rik van Woerkum

Heerlijke lavendelgeur van de bodywash bar.

Marijke

Geregeld goeie deals, mooie producten, fijne leveringsmogelijkheden en steeds nieuwe geuren. Ik ben fan!

Ella Garms-Steenman

Ik ben een terugkerende klant en heb alleen maar positieve ervaringen. Met het bedrijf en de producten

Maarten Sarink-Werlich

Goede producten.
De mobiele website is echter zeer slecht, erg traag en onoverzichtelijk en met relatief veel bugs.

Elly van Urk

Bestellen en artikelen uit het winkelmandje verwijderen gaan slecht op de smartphone.

M.G.A. Klitsie

Nog steeds niks ontvangen