Sandra de Wever

Waardeloos

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Heel vervelend te horen dat je de zending nog niet hebt ontvangen. Er is blijkbaar iets niet goed gegaan met de bezorging van jouw pakketje. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak. 🙁
Wij sturen jou een privé bericht om dit samen met je op te lossen. 🙂

H. Naaijkens

Ik ben blij met HappySoaps. Ik hou ervan om het te gebruiken. Ik ben vooral gek op de shampoobar en de shavingbar.
Een aanrader.

Withley Van der Poll

Altijd fijn, prima producten en plastic vrij

Desiree Merghart

PRIMA

Monique de Vries

Goede producten maar de levering laat te wensen over. Ik heb op 29 juni een bestelling geplaatst maar eris tot op vandaag nog steeds niets binnen. Overal adverteren met vandaag besteld, morgen in... Goede producten maar de levering laat te wensen over. Ik heb op 29 juni een bestelling geplaatst maar eris tot op vandaag nog steeds niets binnen. Overal adverteren met vandaag besteld, morgen in huis. Dit is dus gelul!! Ik haal ze voortaan wel in de winkel

Beste Monique,
Heel vervelend te horen dat de bezorging rondom jouw bestelling niet goed gegaan is. Er is blijkbaar iets niet goed gegaan met de bezorging hiervan.
De 24 uurs zendingen...
Beste Monique,
De 24 uurs zendingen dienen inderdaad de volgende dag bezorgd te zijn als ze voor 23:30 zijn besteld en de Partijenpost zendingen hebben een gemiddelde bezorgtijd van 5-8 werkdagen. Onze verontschuldigingen voor alle ongemakken. 🙁
Graag willen wij dit samen met je oplossen en maken hiervoor contact met je. 💚
Annelies van HappySoaps

Annechien Vinke

Zeer slecht!! Online een bestelling gedaan. Voordat dit luktte, heb ik 5 (!) keer mijn bestelling moeten plaatsen, incl. producten opzoeken en weer opnieuw in mn mandje moeten doen.
Geen orde...
Geen orde bevestiging. Op woensdag de bestelling geplaats, zonder de extra kosten, waardoor ik wist dat mijn product niet binnen twee dagen in huis zou zijn. Maar dit kwam uiteindelijk vrijdag (of zaterdag, we waren dit weekend niet thuis) de week er op!! Iigeval pas naar 9(!) dagen, anders dan de 5-8 dagen zoals op de website. Besteld als cadeau voor een collega die een rondreis gaat maken waardoor we verpakkingsvrij producten wilden mee geven. Uiteindelijk een nood pakketje samen gesteld bij de Etos. Súper zuur. Baalde enorm. De stress, ectra werk en uiteindelijk zit ik met een mooi pakket, wat ik nu zelf moet gebruiken a €26,- wat ik anders had bespaard.

Beste Annechien,
Beste Annechien,
Heel vervelend te lezen dat de bestelling en de communicatie hieromheen niet feilloos is gegaan. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan hierbij. Dit is zeer zeker niet de bedoeling noch policy. Onze welgemeende verontschuldigingen voor al deze ongemakken. 🙁
Graag willen wij dit samen met je oplossen en maken hiervoor contact met je. 💚
Annelies van HappySoaps

Nardy Dietz

Prima website. Duurde wel lang voor het product in huis was (meer dan 1 week).

Beste Nardy,
Bedankt voor je review en de tip!
Beste Nardy,
Bedankt voor je review en de tip!
Vervelend te lezen dat de verzending langer duurde dan normaal. Blijkbaar was er iets misgegaan rondom de verwerking en/of bezorging hiervan. Hiervoor onze verontschuldigingen. 🙁
Wij nemen hierover contact met je op om dit samen met je op te lossen. 💚

Peter Hut

Slecht

Beste Peter,
Bedankt voor de review!
Beste Peter,
Bedankt voor de review!
Wat minder fijn te vernemen dat jouw pakket niet op tijd is bezorgd. De bestellingen worden dezelfde dag nog vanuit ons magazijn verstuurd. Bij de 24 uurs zending zou het de volgende dag al bezorgd moeten zijn en bij de Partijenpost zending binnen 5-8 werkdagen. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan rondom de verwerking en/of de bezorging hiervan. Hiervoor onze verontschuldigingen.
Graag willen wij dit samen met jou oplossen en nemen contact met je op hierover. 💚

Claudia Van Dijck

Heerlijke fijne bars, alleen maar positieve ervaringen.