M Bruinsma

Heerlijk buffet, zeer zeker aan te raden. Veel verschillende lekkere hapjes en zeer smaakvol. Helaas is het mis gegaan met de bestelling, en hebben wij ipv een ochtend levering (waar we extra voor... Heerlijk buffet, zeer zeker aan te raden. Veel verschillende lekkere hapjes en zeer smaakvol. Helaas is het mis gegaan met de bestelling, en hebben wij ipv een ochtend levering (waar we extra voor hebben betaald) een late levering om 14:00 gehad. Hierdoor is de planning aardig in de war gegooid. Tevens had ik geen track and trace ontvangen waardoor ik heb gebeld er er dus achter kwam dat de levering eigenlijk pas om 15:00 gepland stond. Gelukkig wel goed te woord gestaan door de medewerker, maar het was toch wel erg jammer dat het mis ging met de planning.

Gamma Naaldwijk

Afspraken gemaakt met HaH waren niet goed gecommuniceerd met de uitvoerende cateraar. Hierdoor hebben wij zelf één en ander moeten improviseren met een extra barbecue en boodschappen omdat niet... Afspraken gemaakt met HaH waren niet goed gecommuniceerd met de uitvoerende cateraar. Hierdoor hebben wij zelf één en ander moeten improviseren met een extra barbecue en boodschappen omdat niet alles geleverd was.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Ries,
Beste Ries,
Namens de cateraar, nogmaals excuses dat het gerecht voor 1 persoon er niet bij zat, dit is niet goed doorgekomen. Het geld heeft u hiervan teruggestort gekregen zoals telefonisch besproken. Bij de levering tot 27 personen doen wij al meer dan 30 jaar standaard 1 grote bbq. Wij hopen dat alles wel gesmaakt heeft.

Karin Sneeboer

Heerlijke hapjes

Tinja

Heerlijk en compleet gourmet ontvangen, mooi op tijd en ook weer netjes opgehaald. Heel gemakkelijk en meer dan voldoende variatie in vlees, vega en salades. Zeker een aanrader.

Marleen Zwartbol

Eerste keer met groep van 45 mensen een bbq geregeld , en zeker voor herhaling vatbaar. Alles was top geregeld.

van Spijker, van Egmond

René Vader was door Hapjes aan huis ingeschakeld. Het malse langzaam gegaarde rundvlees was taai en met zemen. De zalm in saus viel erg tegen. Eigenlijk viel alles tegen. Voor heeeel veel geld eten... René Vader was door Hapjes aan huis ingeschakeld. Het malse langzaam gegaarde rundvlees was taai en met zemen. De zalm in saus viel erg tegen. Eigenlijk viel alles tegen. Voor heeeel veel geld eten weggegooid. Zouden ter compensatie 2 flessen wijn krijgen. Nooit gehad. Hoeft ook niet. Hij heeft ons feestje verpest. 30 man die weinig en niet lekker hebben gegeten.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Peter,
Wat enorm jammer om deze feedback van u te krijgen. Op 28 augustus 11.29u hebben wij dit bericht van u mogen krijgen:
"Goede morgen René, Dank je wel voor de goede service...
Beste Peter,
"Goede morgen René, Dank je wel voor de goede service en het lekkere eten. Mijn gasten hebben gesmuld. Alleen heel jammer was de echt slechte kwaliteit van de rundvlees medaillons. Taai en vol met zenen. Die hebben we weg moeten gooien. Maar verder zijn we tevreden. Vriendelijke groet, Eefje van Spijker".
Vervolgens heeft René gemaild op 10 september 12.25u; "Hallo Eefje, Bedankt voor je feedback, ben net terug van vakantie vandaar de late reactie. Spijtig om te horen dat het rundvlees niet helemaal in de smaak is gevallen. Om deze nare smaak toch weg te spoelen wil ik jullie twee flessen wij aanbieden. We gaan ook zeer zeker evalueren en kijken wat er fout is gegaan. Hier ga ik nog op terugkomen. Verder wil ik melden dat er nog wat bestek van jullie tussen mijn spullen terecht is gekomen. Deze zal ik naar jullie opsturen. Met vriendelijke groet, René Vader."
Wij vinden het enorm jammer om via deze weg een hele andere feedback te krijgen. René wilde het gelijk netjes oplossen met de flessen wijn om alles weg te spoelen.
Namens ons hele team excuses en een prettige dag verder..

't Trefpunt

Heerlijk buffet, goed verzorgd!

Trudy Crutzen

Fijne ervaring, bestellen ging snel en levering ook zoals vermeldt.

Particulier

We hebben 3 kaas en 3 worst plateaus besteld de soorten waren goed maar de prijs/hoeveelheid vond men tegenvallen.