Jolanda

We wilden graag een buffet voor 18 personen. Dit besteld via de website. Na een week hadden we nog niets gehoord. Kan gebeuren. De mail was idd over het hoofd gezien. Onmiddellijk werd alles in... We wilden graag een buffet voor 18 personen. Dit besteld via de website. Na een week hadden we nog niets gehoord. Kan gebeuren. De mail was idd over het hoofd gezien. Onmiddellijk werd alles in werking gezet. Prima geregeld!
Het contact met de cateraar was ook goed (Roaming chefs uit Arnhem). Zelf heb ik een lactose intolerantie en alles wat lactose vrij gemaakt kon worden werd ook lactose vrij gemaakt. Ik heb nergens last van gehad.
Wij hebben allemaal heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

van Arkel

Prima geregeld. Lekker gegeten

T.

Na bevestiging van de bestelling van 125 hapjes, bleek op de afgesproken zondag dat de betreffende cateraar gesloten was. Zonder communicatie is er géén hapje gekomen. Geen goede beurt.! Met een... Na bevestiging van de bestelling van 125 hapjes, bleek op de afgesproken zondag dat de betreffende cateraar gesloten was. Zonder communicatie is er géén hapje gekomen. Geen goede beurt.! Met een huis vol mensen, alsnog boodschappen doen.! Excuses zou op z'n plaats zijn.

Reactie Hapjes aan Huis:

Geachte heer/mevrouw, het spijt ons enorm. Op de zondag is er contact geweest met ons en de desbetreffende cateraar. De cateraar heeft per abuis de order geaccepteerd en niet op de juiste wijze... Geachte heer/mevrouw, het spijt ons enorm. Op de zondag is er contact geweest met ons en de desbetreffende cateraar. De cateraar heeft per abuis de order geaccepteerd en niet op de juiste wijze verwerkt in zijn agenda. Namens de cateraar en ons nogmaals onze excuses.

Simone

Heerlijk gegeten, goede service!

R.Lavi

Prima! Zou er zo weer bestellen!

Irmgard Hülsken

Erg goed, lekker gegeten!

Kaartclub

Communicatie kan beter

Stg levensvormend jongerenwerk tilburg

Prima kwaliteit, op tijd geleverd

Smit

Wij hebben via Hapjes aan Huis een buffet ontvangen van de Veerpoort. Het contact met Hapjes aan Huis verliep heel goed. Konden bij hen terecht met vragen. Het buffet van de cateraar Veerpoort was... Wij hebben via Hapjes aan Huis een buffet ontvangen van de Veerpoort. Het contact met Hapjes aan Huis verliep heel goed. Konden bij hen terecht met vragen. Het buffet van de cateraar Veerpoort was geweldig! Alleen maar complimenten.

Vervoorn

Heel goed verzorgde lunchbuffet