R.G. van der Lei

Volgens afspraak kwam men de geleverde maaltijden op de gewenste tijd brengen.I.h.a. hebben de gasten en wij naar keuze en hoeveelheid kunnen nemen.De koude salade bevatte vrij veel kruiden en/of... Volgens afspraak kwam men de geleverde maaltijden op de gewenste tijd brengen.I.h.a. hebben de gasten en wij naar keuze en hoeveelheid kunnen nemen.De koude salade bevatte vrij veel kruiden en/of zout, wat niet door iedereen kon worden gewaardeerd.Besteller en sommige gasten zijn gewend niet of veel minder zout te eten.Maar dat hebben we vooraf niet gezegd.Ook kregen we een opmerking over de gebakken vis.Deze zou teveel doorgebakken zijn.

Ine

Keurig verzorgd van begin tot einde.

Anneberte

De site gaf dmv duidelijke foto’s en beschrijvingen de keuzes v d verschillende High Tea pakketten(zelfs vegetarisch) aan.
Dit maakte het v mij eenvoudiger om te kiezen!
Keurig verzorgd...
Dit maakte het v mij eenvoudiger om te kiezen!
Keurig verzorgd werd het op de afgesproken tijd afgeleverd!
Wat een feestje omdat te openen.
Mijn oud collega’s waren erg enthousiast over de lekkernijen en waar ik dit besteld had.

Judith Verhees

Voor 20 personen hebben we eten besteld. Er zou een dag van tevoren een mail gestuurd worden met de levertijd, niet dus. En de chauffeur zou een kwartier van tevoren bellen, ook niet. Maar we waren... Voor 20 personen hebben we eten besteld. Er zou een dag van tevoren een mail gestuurd worden met de levertijd, niet dus. En de chauffeur zou een kwartier van tevoren bellen, ook niet. Maar we waren thuis, dus is goed gekomen. Bestelling bestond uit 2 hapjespannen, waar ik eigenlijk alleen saté en gehaktballetjes verwachtte. Maar er zat nu ook hete kipnuggets bij. Een pan werkte niet zo goed. Dat hebben we opgelost door de vleesschalen te verwisselen.
Verder was het eten lekker. En kon mooi op geserveerd worden als buffet
Bij de levering was 1 doos verkeerd geleverd. We hadden dus oa geen servetten en tafelkleden en opscheplepels. Het pakket dat verkeerd geleverd was, meteen doorgegeven. Helaas niet meer omgeruild die dag. Dus eigen spullen gebruikt.

Oegema

Ondanks dat het op korte termijn geregeld moets zijn is het ze toch gelukt. De gecontracteerde cateraar VermeerFoods heeft het heel goed gedaan. Het zag er allemaal zeer goed uit. De familie heeft... Ondanks dat het op korte termijn geregeld moets zijn is het ze toch gelukt. De gecontracteerde cateraar VermeerFoods heeft het heel goed gedaan. Het zag er allemaal zeer goed uit. De familie heeft het zich goed laten smaken. Dank!

Helmi

Super, voor herhaling vatbaar! Zag er Goed verzorgd uit. Schuif je zo in de oven ( schaal zit erbij) en was heerlijk! Voor ieder wat wils: pittig, zoet, lekker, en ruim voldoende!!! Top!

Saskia

Prima geregeld. Hapjes waren lekker en divers. Schalen, borrelplank, hapjespannen.. Representatief! Je hoeft er niets aan toe toe te voegen.

Cees van Holland

Ondanks dat het behoorlijk korte termijn was heeft Hapjes aan Huis het buffet prima geregeld, de cateraar leverde tijdig en de kwaliteit was super. Zeker voor herhaling vatbaar. Dank!

Jacqueline

Voor herhaling varbaar: alles is uitstekend verlopen, vanaf bestelling op de duidelijke website tot en met de tijdige bezorging. De hapjes zijn zeer gevarieerd en super lekker. Goed verpakt.... Voor herhaling varbaar: alles is uitstekend verlopen, vanaf bestelling op de duidelijke website tot en met de tijdige bezorging. De hapjes zijn zeer gevarieerd en super lekker. Goed verpakt. Iedereen vond het erg lekker.

Desiree Vulkers woonachtig bij Zozijn

Heerlijk goed verzorgd warm en koud buffet en nagerechtbuffet.Fijn op tijd geleverd, mooi opgemaakt en ruim voldoende voor iedereen. Het was zo een mooi feestje ter ere van een jubileum.