van Spijker, van Egmond

René Vader was door Hapjes aan huis ingeschakeld. Het malse langzaam gegaarde rundvlees was taai en met zemen. De zalm in saus viel erg tegen. Eigenlijk viel alles tegen. Voor heeeel veel geld eten weggegooid. Zouden ter compensatie 2 flessen wijn krijgen. Nooit gehad. Hoeft ook niet. Hij heeft ons feestje verpest. 30 man die weinig en niet lekker hebben gegeten.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Peter,
Wat enorm jammer om deze feedback van u te krijgen. Op 28 augustus 11.29u hebben wij dit bericht van u mogen krijgen:
"Goede morgen René, Dank je wel voor de goede service en het lekkere eten. Mijn gasten hebben gesmuld. Alleen heel jammer was de echt slechte kwaliteit van de rundvlees medaillons. Taai en vol met zenen. Die hebben we weg moeten gooien. Maar verder zijn we tevreden. Vriendelijke groet, Eefje van Spijker".
Vervolgens heeft René gemaild op 10 september 12.25u; "Hallo Eefje, Bedankt voor je feedback, ben net terug van vakantie vandaar de late reactie. Spijtig om te horen dat het rundvlees niet helemaal in de smaak is gevallen. Om deze nare smaak toch weg te spoelen wil ik jullie twee flessen wij aanbieden. We gaan ook zeer zeker evalueren en kijken wat er fout is gegaan. Hier ga ik nog op terugkomen. Verder wil ik melden dat er nog wat bestek van jullie tussen mijn spullen terecht is gekomen. Deze zal ik naar jullie opsturen. Met vriendelijke groet, René Vader."
Wij vinden het enorm jammer om via deze weg een hele andere feedback te krijgen. René wilde het gelijk netjes oplossen met de flessen wijn om alles weg te spoelen.
Namens ons hele team excuses en een prettige dag verder..

Score voor Hapjes aan Huis: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Italiaans buffet