hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Marja

Prima service, persoonlijke benadering, expertise top

Sterke punten hallo,

goed bereikbaar, doen moeite om voor klant lastige zaken optimaal toe te lichten en daar waar mogelijk issues te voorkomen of op te lossen

Reactie hallo,:

Bedankt voor jullie recensie, dat waarderen we! Erg fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening. We helpen jullie graag.

Hoekstra Impex

Ik had onlangs contact opgenomen met Hallo en ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van de klantenservice. De adviseur waarmee ik sprak was zeer behulpzaam en vriendelijk. Hij nam de tijd... Ik had onlangs contact opgenomen met Hallo en ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van de klantenservice. De adviseur waarmee ik sprak was zeer behulpzaam en vriendelijk. Hij nam de tijd om naar mijn vraag te luisteren en beantwoordde deze op een duidelijke en professionele manier. Dankzij zijn deskundige hulp kon ik mijn probleem snel oplossen. Kortom, ik ben zeer tevreden over de service van Hallo en zou het bedrijf zeker aanbevelen aan anderen.

Sterke punten hallo,

Ze hebben goed getrainde en behulpzame adviseurs die bereid zijn om de tijd te nemen om de vragen en problemen van klanten op te lossen. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en zorgt... Ze hebben goed getrainde en behulpzame adviseurs die bereid zijn om de tijd te nemen om de vragen en problemen van klanten op te lossen. Dit draagt bij aan een positieve klantervaring en zorgt ervoor dat klanten terug blijven komen.

Reactie hallo,:

Bedankt voor jullie recensie en aanbeveling! Wat fijn om te horen dat een van onze collega's jullie goed heeft geholpen, waardoor het probleem snel opgelost kon worden. We staan voor jullie klaar... Bedankt voor jullie recensie en aanbeveling! Wat fijn om te horen dat een van onze collega's jullie goed heeft geholpen, waardoor het probleem snel opgelost kon worden. We staan voor jullie klaar als er iets is!

Sales en Management Approach

Een ideale en relatief goedkope wijze om ook vanuit Spanje bereikbaar te zijn en te kunnen bellen met een NL tlefoonnummer. Vooral het kantoor in Alfas del Pi staat altijd voor je klaar.

Reactie hallo,:

Bedankt voor jullie recensie, het wordt zeer gewaardeerd! Wat goed om te horen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening. We helpen jullie graag.

marco sieben

Slechte evaring

Hallo Marco,
Hallo Marco,
Wat jammer om te horen dat je ervaring bij ons niet aan je verwachtingen heeft voldaan en dat je een slechte ervaring hebt. We hebben naar aanleiding van je recensie contact met je opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Echter verleent hallo, diensten aan het MKB/ondernemers en niet aan particuliere klanten. Gelukkig heb je zelf de oplossing gevonden en we wensen je veel succes!

Arie van Duijn / Wesseling Logistics

Al jaren partner voor onze mobiele telefonie. Aanvragen worden snel en correct verwerkt. Medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig!

Reactie hallo,:

Dankjewel Arie, voor je review! Als er nog iets is waarmee we jou kunnen helpen, laat het ons weten. We staan voor je klaar!

Art of Cosmetics

Altijd happy!

Sterke punten hallo,

Service door onze accountmanager is geweldig!

Reactie hallo,:

Dankjewel Gursay, voor je review! Mocht er nog iets zijn waarmee we jou kunnen helpen, dan staan we altijd voor je klaar.

HVBV

Actief en pro-actief, duidelijke communicatie en niet onbelangrijk.... competitieve tarieven.. keep up the good work..

vakmensen..

Reactie hallo,:

Dank je wel voor je review! Dit waarderen wij ontzettend.

Stichting Prisma Almere

Hallo is onze partner voor internet en telefonie. Ze werken daarbij uitstekend samen met onze lokale ICT beheerder. We hebben gemerkt dat zij snel kunnen schakelen en vasthouden tot het is opgelost.... Hallo is onze partner voor internet en telefonie. Ze werken daarbij uitstekend samen met onze lokale ICT beheerder. We hebben gemerkt dat zij snel kunnen schakelen en vasthouden tot het is opgelost. Blij met de keuze voor Hallo!

Sterke punten hallo,

Wij hebben 2 vaste contactpersonen. Dat werkt prima. Zowel per mail als telefonisch is Hallo snel bereikbaar.

Reactie hallo,:

Dankjewel Martijn voor je review! Mocht er nog iets anders zijn waarmee we jou kunnen helpen, dan staan we direct voor je klaar.

The Neon Company

Onbetrouwbaar

Hallo Bart - The Neon Company,
We zijn zodra het bij ons bekend was dat jullie telefonie niet juist werkte in actie gekomen. We hebben inmiddels goed contact met je gehad en gekeken naar een passende oplossing. Die is gelukkig gevonden. Mocht je vragen hebben dan zijn wij altijd te bereiken via marketing@hallo.eu.

Bart

SCAM, niet aan beginnen

Sterke punten hallo,

Zeer onprofessioneel en niet bereikbaar