Informatie op de website / Advies in de showroom

Robert

In Oktober 2020 in contact gekomen met Flamboyant haarden voor de aankoop van een Houtkachel 2060F. Advies was om eerst een camera inspectie te doen zodat we tijdens de installatie niet voor verassingen komen te staan. Deze is in December 2020 uitgevoerd en het kanaal bleek geschikt te zijn. Vervolgens zou de houtkachel op 5-1-21 worden geplaatst, maar helaas was dit een tegenvaller want er ging het een en ander mis op die dag. Ten eerste bleek de oude gasleiding niet afgedopt te kunnen worden i.v.m. gevaar. De leiding moest in zijn geheel weggehaald worden en daarvoor moest een loodgieter langskomen. De tweede tegenvaller was kwam daarna toen de flexibele buis, ondanks uitgevoerde camera inspectie, niet door de schoorsteen paste. Resultaat was dat we geen stap verder zijn gekomen die dag en een nieuwe afspraak moesten inplannen. Intussen had ik met mijn contactpersoon bij Flamboyant afgesproken dat er geen extra kosten gerekend zouden worden voor de nieuw te leveren spullen. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 weken later toch een rekening van €300 toegestuurd. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk heeft Flamboyant de kosten dan ook voor eigen rekening genomen. Op 26-1-21 hebben de installateurs de plaatsing alsnog gedaan, nu gelukkig zonder problemen!

-contact persoon is goed bereikbaar en vriendelijk
-klant tevredenheid hoog gehouden door kosten zelf op zich te nemen

Score voor Haardenexpert.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
WAN-2060 F