H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

Ed Kuijvenhoven

Ik heb een hele plezierige onderhandeling en aankoop ondervonden. Dit heeft ons doen besluiten om de deal inDordrecht te maken ipv dicter bij huis

Klantvriendelijkheid en service gericht

Nvt

Kenny

Wij kwamen deze dealer online tegen met een zeer goede deal voor de Hyundai i10, omdat de dealer voor ons ver rijden is gingen we er met enige twijfel heen, maar we zijn uitstekend geholpen en... Wij kwamen deze dealer online tegen met een zeer goede deal voor de Hyundai i10, omdat de dealer voor ons ver rijden is gingen we er met enige twijfel heen, maar we zijn uitstekend geholpen en hebben de auto direct besteld!

Zeer vriendelijk en kundig personeel, scherpe prijs.

Telefonisch contact/bereikbaarheid zou wat beter kunnen, de receptie was wel bereikbaar maar het was wat lastiger om vervolgens een verkoper aan de lijn te krijgen.

L.J.ophorst

Zeer goed en een goede begeleiding bij de aankoop van onze nieuwe auto

Niet echt alles was naar wens

Geen tips naar mijn mening ia alles goed

Kees

Ervaring met verkoop H-point is goed. Toch blijft het jammer dat verkoop gesprekken meestal verlopen zoals het hun geleerd is op de verkooptraining. Weinig klantbeleving en vooral gericht op het... Ervaring met verkoop H-point is goed. Toch blijft het jammer dat verkoop gesprekken meestal verlopen zoals het hun geleerd is op de verkooptraining. Weinig klantbeleving en vooral gericht op het behalen van verkoopcijfers. Klantvragen worden bij twijfel gewoon positief beantwoord wat wel eens uitloopt op een teleurstelling. Voorbeeld de duur ontwikkelde Hyundai Smartphone dockingstation op mijn vraag is deze geschikt voor een iPhone 6+ (voor navigatie) werd positief beantwoord. Helaas in de praktijk blijkt dat het dockingstation niet geschikt is voor een iPhone 6+. Als alternatief heeft verkoop het advies gegeven een nieuwe TomTom te kopen. H-point heeft een procedure ontwikkeld om hoge klanttevredenheid te scoren om de importeur te behagen. Dat gaat zover dat meerdere H-point medewerkers mij per email gaan benaderen hoe de nieuwe auto bevalt. En of ik vooral het enquête formulier "klanttevredenheid" conform hun uitleg wilt invullen.

Daar zijn ze dus bij mij hun doel mee voorbij geschoten, eigenbelang prevaleert boven klantbelang.

Ze hadden mij vragen wat series kunnen oppakken en beantwoorden. Zie mijn kritiek als leer moment. Mijn kritiek geldt voor de gehele autobranche er is nog veel te verbeteren.

Helaas geen opvallende punten aanwezig.

H-point zal bij mij niet blijven hangen als de autodealer die met een nieuw elan van verkoop en service strategie klanten probeert te winnen. Opgelegde (importeur) marketing en regels staat geen... H-point zal bij mij niet blijven hangen als de autodealer die met een nieuw elan van verkoop en service strategie klanten probeert te winnen. Opgelegde (importeur) marketing en regels staat geen ruimte toe om H-Point neer te zetten als autodealer waar je graag heen gaat. Teveel van hetzelfde en teveel platgetrapte verkooppaden worden er bewandeld. Verlaat de gebaande verkooppaden en de aangeleerde verkooppraatjes in de autobranche. Auto's roept bij mensen emotie en beleving op dus wees creatief benader de klanten dan ook op die wijze. Als verkoop en management deze eigenschappen niet heeft dan zal H-Point niet de autodealer worden waar klanten graag heen gaan.

Prima geholpen!

Nvt

Hollemans

In het verkooptraject besteed de verkoper veel aandacht aan klant. Na aankoop in het after sales traject is het de klant die aandacht moet vragen. Op gestelde vragen na levering was het wachten c.q... In het verkooptraject besteed de verkoper veel aandacht aan klant. Na aankoop in het after sales traject is het de klant die aandacht moet vragen. Op gestelde vragen na levering was het wachten c.q nogmaals vragen voordat er een antwoord werd gegeven. En dan waren de antwoorden zodanig dat ze weer vragen opriepen.

Verkoop is vriendelijk conform de verkooptraining. Ik mis toch beleving maar dat is een punt die de meeste verkopers hebben.

Iets meer klant beleving na oplevering met name op vragen over functies van de geleverde auto. De accessoire dockingstation is een mooi maar duur product, helaas niet geschikt voor een iPhone 6+... Iets meer klant beleving na oplevering met name op vragen over functies van de geleverde auto. De accessoire dockingstation is een mooi maar duur product, helaas niet geschikt voor een iPhone 6+ ondanks toezegging bij aankoop. Ik heb er dus niets aan en het aangeboden alternatief is het advies een nieuwe TomTom kopen.

C.J.Hollemans

Het verkoop gesprek is goed verlopen. Ik wil iets kopen en H-point iets verkopen. Komt nog bij dat het koopproduct een voorraad item was dat maakte het verkooptraject aantrekkelijk voor beide... Het verkoop gesprek is goed verlopen. Ik wil iets kopen en H-point iets verkopen. Komt nog bij dat het koopproduct een voorraad item was dat maakte het verkooptraject aantrekkelijk voor beide partijen. Verkoop heeft wel moeite om een verkoop gesprek op papier te zetten in de vorm van een offerte. Als klant moet je dus elk bezoek en gesprek voor jezelf evalueren en goed onthouden welke mondelinge afspraken er zijn gemaakt. In het gehele traject heb ik dus geen offerte gekregen en is alles mondeling besproken. Het is goed gekomen het eindgesprek werd uiteindelijke met een schriftelijke opdracht bezegeld conform de gemaakte mondelinge afspraken.

De inzet om een klant te bewegen tot aankoop.

Met mijn verkoopervaring was het een interessant verkooptraject. Er zijn voor mij als klant geen verbeterpunten noodzakelijk.

Goed begrepen wat wij wilde.

Als er kosteloos leenauto verleent wordt. Stuur dan geen factuur.

Vlot, netjes, aardig