H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

Leo. Don

Super goed dus dat geen point

Een goede verkoper hij weet wat hij verkoopt snelheid netheid is top

Niet van toepassing

Bart

Alleen maar positief, zouden we zeker voor een 3e keer zaken mee doen.

De meewerkstand is noemenswaardig.

Website zou iets overzichtelijker mogen, het is soms even zoeken naar de auto's.

NIET PUBLICEREN

Algemeen: Het bedrijf is in vergelijking met andere autodealers behoorlijk 'koel' richting de klant. Je voelt je echt een portemonnee die ze graag zo snel en zo ver mogelijk leeg willen kloppen.... Algemeen: Het bedrijf is in vergelijking met andere autodealers behoorlijk 'koel' richting de klant. Je voelt je echt een portemonnee die ze graag zo snel en zo ver mogelijk leeg willen kloppen. Hierdoor heb ik ook nog erg getwijfeld of ik de auto wel bij dit bedrijf zou afnemen, maar helaas speelt de handigheid van de locatie ook een rol. Maar de klantvriendelijkheid/vorm van warmte/begrip laat nog wel wat te wensen over.

Hier nog enkele voorbeelden die niet helemaal lekker zijn gelopen:
- Op het moment dat ik in de markt leek voor een nieuwe auto, werd ik dagelijks gebeld om nogmaals de mooie deal die dit bedrijf voor mij had te benadrukken. Op het moment dat ik een nieuwe auto gekocht had, was de interesse voor mij compleet verdwenen. Ik heb zelf verschillende keren moeten bellen om te vragen wat de status van mijn auto was en wanneer ik deze kon ophalen. Ik had 'm namelijk snel nodig voor werk. De andere dealers hadden aangegeven hier extra vaart achter te zetten. Maar nadat ik zelf nog een keer ietwat gepikeerd gebeld had, zou het zelfs over de afgesproken max. van 3 weken afleveren heen gaan. Dit uiteindelijk toch op exact max. 3 weken kunnen houden.
- Bij het contract tekenen was aangegeven dat de betaling binnen moest zijn, bij het ophalen van de auto. Dus ik gezorgd dat ik ruim op tijd (week van te voren) het geld met de juiste vermeldingen had overgemaakt. De dag van het ophalen was degene die de bankzaken verwerkte niet aanwezig en ik stond niet op de lijst van betalingen. Dus ik ter plekke nog mijn bankafschrift laten zien, maar dit was niet voldoende. Ook nog met mijn bank gebeld, maar die gaf aan dat het al dagen geleden was overgemaakt en mijn bankafschrift daar ook het bewijs van was en de dealer met zijn bank moest bellen. Na veel heen en weer gepraat mocht ik gelukkig toch de auto meenemen. De week erop kreeg ik bericht dat de ze per abuis mij niet op de lijst van betalingen hadden staan, maar het bedrag inderdaad al dagen eerder binnen was.
- De dag van aflevering werd ik gebeld dat ze me per abuis de reservesleutels van een andere auto hadden meegegeven. Dus net voor sluitingstijd heb ik deze gelukkig nog kunnen omwisselen.
- Na 4 dagen had ik een platte achterband die door pechhulp was opgelost, maar de bandenspanning was (bleek later) niet juist, dus ik had daarna een alarmerend lichtje branden in dashboard. Het handboek van de auto gaf aan dit te laten controleren en ik langs dealer geweest. Dit werd gelijk uitgezocht en uiteraard met een 'je kan zelf ook de bandenspanning aanpassen, mevrouwtje' gefikst. Terwijl ik aan het wachten was, nog gevraagd naar een carkit-klem die ik op de site had gezien voor mijn telefoon. Dit zouden ze voor mij uitzoeken en terugbellen. Uiteindelijk heb ik de week erop zelf moeten bellen, en waren ze 't inderdaad vergeten. Later kreeg ik een pdf gemaild met een daarin de carkit-klem met toebehoren, die qua prijs in de buurt van een TomTom kwam. Dus laten zitten.
- De dag van het ophalen van de auto, is ook nog extra aandacht gevraagd voor het invullen van deze lijst en wat de scores betekenen. Dit vond ik heel bijzonder. Hieronder werd aangegeven dat een 7 in de ogen van de klant een voldoende is om te geven, maar dat dit een slechte score voor het bedrijf is, of we hier rekening mee wilden houden. Dit is een van de redenen waarom ik niet stond te springen om dit formulier in te vullen. Ik hoop ook dat mijn anonimiteit geborgd blijft, omdat ik het heel vervelend zou vinden als dit bij mijn vervolgbezoeken in mijn nadeel zou werken.

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto, maar bij zo'n toch grote aankoop zou een wat meer 'vriendelijke' aanpak van de nu 'op geld beluste verkoper' mensen een stuk sneller over de streep kunnen trekken.

Het gemak van het maken van een testrit is erg hoog en wordt snel geregeld.

- Meer oog voor de klant, dan voor het snel leegkloppen van zijn portemonnee.
- Meer oog voor de klant, dan voor het snel leegkloppen van zijn portemonnee.
- De plant na aankoop is een leuk gebaar, maar ik persoonlijk daar geen fan van. Maar smaken verschillen. Zou zelf liever een kortingsbon oid. hebben voor extra accessoires/wasbeurt oid. voor mijn auto.

Ik vind het prima. Jammer genoeg een paar keer problemen gehad met de auto's maar wordt altijd netjes, snel en vriendelijk geholpen.

Ik heb van af nieuw een probleem met ESC van de i 10. Komt een melding voor in het display. Tot drie keer toe direct geholpen om de fout code te vinden. De derde keer ben ik direct met de code vast... Ik heb van af nieuw een probleem met ESC van de i 10. Komt een melding voor in het display. Tot drie keer toe direct geholpen om de fout code te vinden. De derde keer ben ik direct met de code vast in het display met draaiende motor naar de garage gereden en telefonisch gemeld aan de receptie dat ik niet mijn auto wilde verlaten bang dat hij gestolen zou worden, ze maakte een bon aan en er even later is er een monteur vrij gemaakt om de fout melding eruit te halen. Drie keer scheepsrecht. Maandag wordt hij gerepareerd.

Gewoon op deze wijze doorgaan. Misschien niet efficiënt maar wel klant vriendelijk.

Prima service

Vriendelijkheid verkoopadviseurs. Duidelijke offertes. Verrassend en leuk bedankje.

Aankoop als zeer prettig ervaren. Professionele mensen die zorgen dat je een goed gevoel krijgt bij het aankopen/inruilen van je auto.

Direct contact met verkoper, proactieve houding van verkoper.

C van leuzen

Eerste ervaring: gastvrij , servicegericht, informatief en klantvriendelijk

Na overeenkomst een wat moeilijke voortgang in verband met de trekhaak levering (waar H-point niets aan kon doen! Thule kon een onderdeel niet snel leveren.) is het verder voortreffelijk verlopen.... Na overeenkomst een wat moeilijke voortgang in verband met de trekhaak levering (waar H-point niets aan kon doen! Thule kon een onderdeel niet snel leveren.) is het verder voortreffelijk verlopen. Ik ben een tevreden klant!

Goede communicatie!

Nee

H.Lahuis

Voor de eerste keer redelijk goed.

het sterke punt vond ik de aanbieding die werd gedaan om de auto in te ruilen voor een nieuwe en waar ik achteraf een beetje spijt van had omdat ik later vond dat ik toch te weinig voor mijn vorige... het sterke punt vond ik de aanbieding die werd gedaan om de auto in te ruilen voor een nieuwe en waar ik achteraf een beetje spijt van had omdat ik later vond dat ik toch te weinig voor mijn vorige auto terug kreeg.

George Walker

Prima ervaring vriendelijk en hulpvaardig

Het jeugdig enthausiasme van de jonge verkopers.

Geen opmerkingen