H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

APJ. Theuns

De benadering naar klanten is goed alleen is de samenwerking onder de collega's nog niet optimaal, zo dat je als klant
kan gaan twijfelen als je nog niet eerder zaken heb gedaan met H-point.

bij klachten wordt er snel gereageerd.

Na afleveringen die niet compleet zijn moet je zelf eerst reageren voor er actie komt.

l.Venus van Gelderen

Heel goede ervaring

De service, is heel belangrijk

Nee volgens mij klopt het allemaal

Goed bedrijf

nee

Yvonne Delwel

Ik ben heel tevreden over alle personeelsleden van H-point, die bij de verkoop e.d. van mijn auto betrokken zijn geweest. Niets dan lof. Ik zou zo snel geen verbeterpunten kunnen aandragen.

Personeel is zeer benaderbaar en staat open voor alle opties en punten, die geopperd worden. Zeer vriendelijk en niets is teveel. De service is uitstekend.

Ik zou op dit moment geen verbeterpunten kunnen opnoemen.

Goed en adequaat gehandeld

Snel gereageerd en professioneel.

Nee.

Yvonne Langstraat

Ik werd als klant heel goed geholpen. Ook het navigatiesysteem werd correct en geduldig uitgelegt!

Vooral het goed luisteren bij de inruil in mijn geval van overlijden was uitstekend.
Daarbij geven jullie bij H-point een goede inruilprijs, bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. perfect! Heel tevreden.

Vergeet vooral ook bij de aflevering niet om de klant koffie of thee aan te bieden.
Tip, zorg ook voor de klant dat er iets te eten b.v. Broodjes zijn of gekocht kunnen worden.

Sjanie Bos

Prima ervaring, goede service !

Heel goede service, reageren direct als je een vraag hebt.

Echt behulpzaam

Ik heb een vaas orchidee gekregen en het was echt aardig maar een paar bloempjes waren uitgedroogd.

Prima, ik ben er tenslotte al teruggekomen.

Er valt te praten over de prijs. Snelle handelingen.