H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

L.G.H. Smit

Goede ontvangst uitstekend geholpen.

Uitstekende verkoper goed geholpen en zeer vriendelijk

Zou niet weten

H Verwater

Vriendelijk,en niet opdringerig

de verkopers staan achter hun bedrijf en zetten hun hier voor in

als je een trekhaak er bij besteld moeten ze wel doorgeven dat hij niet te leveren is op korte termijn,dan hadden wij een alternatief gezocht wachten al 5 weken en alles is wel betaald

Albert

Op zoek naar een nieuwe i10 kwamen wij op internet al snel uit bij de website van H-Point vanwege de scherpe aanbieding. Na telefonisch contact, een prettige ontmoeting en offerte traject hebben wij... Op zoek naar een nieuwe i10 kwamen wij op internet al snel uit bij de website van H-Point vanwege de scherpe aanbieding. Na telefonisch contact, een prettige ontmoeting en offerte traject hebben wij 1 week na onze proefrit de knoop doorgehakt en een nieuwe i10 gekocht bij H-Point. De snelle levertijd en de flexibele afspraken zijn zeer prettig. Je wilt toch snel in je nieuwe auto kunnen rijden!

Persoonlijk contact, flexibel in afspraken omtrent in te ruilen auto (zelf verkopen, mocht dit niet lukken dan alsnog in te ruilen). Snelle levering voorraad auto.

De website aanvullen met rijklaarmaakkosten en eventueel extra accessoires die nu op de bureau van de verkoper te vinden zijn. Ook handig om deze accessoires in een demo auto te kunnen bewonderen,... De website aanvullen met rijklaarmaakkosten en eventueel extra accessoires die nu op de bureau van de verkoper te vinden zijn. Ook handig om deze accessoires in een demo auto te kunnen bewonderen, zoals het afdekklepje in de middenconsole of de middenarmsteun, dit maakt de keuze tot aanschaf vaak gemakkelijker dan alleen via een plaatje.

jan.v.wijk

Prettig

Rowin was prettig in omgang duidelijk en niet te opdringerig

wat ons betreft niet

Goede contacten en geen problemen

goede voorlichting

J.v't Hoff

Onze ervaring met, Rowin de Beer, is uitstekend met name alle zaken met betrekking tot de verkoop tot en met de aflevering

T.Schoolenberg

Goede verkoper dhr. Rowin de Beer.
Meerwaarde voor het bedrijf

Goede voorlichting randzaken verzekering e.d.

Lakstift meegeven dat is wel een meerwaarde

Remmers, B

Prettige,rustige benadering

Lenie van der Meulen

Goede ervaring

klantvriendelijkheid

Vriendelijk personeel, behulpzaam, gemakkelijk te bereiken zowel als locatie als telefonisch.

Een cadeautje bij aanschaf van een nieuwe auto