melanie leferink

Goede snelle levering

Snel en makkelijk via de site

jorn genné

Super tevreden

snel en goed geleverd

niet van toepassing

sanne

Goed! vooral de klant gerichtheid is super allen lange wachttijden als artikelen niet op voorraad liggen

goed contact van klantenservice naar klant

ik heb lang op mijn bestelling moeten wachten dat vond ik heel jammer we zijn nu 4 weken verder en nog is mijn bestelling niet helemaal binnen misschien kunnen jullie zorgen dat er meer op voorraad... ik heb lang op mijn bestelling moeten wachten dat vond ik heel jammer we zijn nu 4 weken verder en nog is mijn bestelling niet helemaal binnen misschien kunnen jullie zorgen dat er meer op voorraad ligt zo dat het sneller naar de klant kan komen

J.F. Bras-Huis

Armband is via GLS verzonden; verpakking kwam ingedeukt/beschadigd aan.
GrillzShop is hiervan ingelicht.

Service is goed te noemen, alleen gelieve voortaan te verzenden via TNT of beter nog Selektvracht gezien slechte ervaring met GLS.

Ja, de verzending kan beter en vlotter.

Elien Six

GrillzShop.nl

Men antwoord zeer spoedig op de vragen van de klant.

frozenkid

Goeie bedrijf kwaliteit is goed.

Zorg dat je wat op vooraad hebt liggen zo dat je niet steeds hoeft te wachten op de vracht en zo kunnen jullie ook sneller leveren aan de klant

n muller

Prima kwaliteit spullen!
goede service waneer men belt
site is zeker verbeterd!

jammer dat er op de site gezegt word bij sommige artikelen dat de levertijd 7 dagen is.
Maar via de mail word dan medegedeeld dat het uit de USA moet komen en dat het 1.5 week duurt.

5starchick

i like this webshop

i like this webshop

lp hellemons

Levert snel en goede kwaliteit! en vriendelijk en goed hulpbaar aan de telefoon.

levert snel en reactie heb je gelijk.

wanneer de bestelling verzonden is kan je hem niet traceren tussen welke tijd hij binnen komt.

Kathleen volkers

Super snelle levering ! Erg behulpzaam en gelijk antwoord op mails! Ik was verbaasd! Spullen mooi! Ik zeg bestel

Snelle levering antwoord en product

Geen aanmerkingen