J.F. Bras-Huis

Ondanks defekte horloges, telkens een nieuwe ontvangen of geld terug.
De service is goed te noemen. Mooie sieraden en zonnebrillen en de prijs is goed.

Goede Service, telefonisch goed kontakt klantenservice.

De horloges mogen beter na gekeken worden voordat deze worden verzonden.

Duidelijk en makkelijk bestellen!
Plus een ontzettend snelle klantenservice.

Snelle klantenservice, goed mee te overleggen.

Maten (beter) bij de producten vermelden.

edwin corvers

Zeer te vreden

Zijn goed te bereiken en ben er zeer te vreden over vind het alleen jammer dat de grillz verkleuren na zilver

Site beetje aan passen met somigen bestellingen dat het langer kan duren dan er staat zou wel oprijs staan

Zeer profesiooneel

zeer snelle en profesioneele afhandeling van bestelingen en snelle levertijd

Kristian karoly

Ik heb tot nu toe 2 bestellingen. Gedaan en meerdere emails gestuurd en kreeg altijd snelle en goede antwoorden ben Super tevreden met de service de site en de producten.

Erg Goede service.

Niks wat verbeterd hoeft te worden.

marnix schrik

Op zich prima te woord gestaan en bestelling was er vlot. Echter is de kwaliteit van het product werkelijk verder onder de maat. Kan eigenlijk nu al prullenbak in. Goudlleur op ketting is zo goed... Op zich prima te woord gestaan en bestelling was er vlot. Echter is de kwaliteit van het product werkelijk verder onder de maat. Kan eigenlijk nu al prullenbak in. Goudlleur op ketting is zo goed als verdwenen en mijn zoon heeft een blauw/groenne kleur in zijn nek van de ketting en dat terwijl hij het alleen bij het uitgaan draagt. Prijs is veel te hoog mbt de kwaliteit. Vraag me af of dit onder de garantie valt.

Goed bedrijf en snelle levering ook.
Goeie kwaliteit ook van de producten

m hendriks

we hebben een horloge gekregen die stuk was dit naar jullie gemaild we moesten fotos maken van het horloge dit gedaan en nu nog steeds geen antwoord gekregen en we zouden deze als nog graag willen... we hebben een horloge gekregen die stuk was dit naar jullie gemaild we moesten fotos maken van het horloge dit gedaan en nu nog steeds geen antwoord gekregen en we zouden deze als nog graag willen ontvangen

Redelijk goed ik ken het maar pas

nee nog niet

ja jullie mogen in de toekomst wel telefonisch contact opnemen met de klant

r dhont

Leuke artikelen ik heb er alleen.lang op moeten wachten...maar daar heb ik wel excuses voor ontvangen