Grillzly

Positief!

geen opmerkingen

Geen opmerkingen

rico van avermaete

Klantvriendelijk en ik zie het wel klant is koning

Contakten lopen goed.. zijn goed te berijken en zijn supper klant vriendelijk .

Geen idee

Jeffrey

Snelle en betrouwbare service

Snelle bezorging, goede kwaliteit van producten, prijs kwaliteitsverhouding is goed

Je krijgt geen email wanneer je bestelling is verzonden, zo kan je niet echt rekening houden op welke dag je je bestelling kan verwachten!

G. Haddad

Heel goed!

dank je wel voor de snel levering

lesley

Super

leuke goede spullen voor een scherpe prijs
snel geleverd
klant vriendelijk meteen reactie op een vraag

heb ik niet

Rebecca

Er stond dat de levertijd 3 tot 7 dagen was. De volgende dag stond de postbode al voor de deur!

Joop & Rudi

Helemaal top

De bestelling bleek incompleet te zijn. Nadat we hierover hebben gemaild, kregen niet alleen diezelfde dag antwoord met excuus, maar de oplossing was dat we een nieuwe order mochten bestellen en de... De bestelling bleek incompleet te zijn. Nadat we hierover hebben gemaild, kregen niet alleen diezelfde dag antwoord met excuus, maar de oplossing was dat we een nieuwe order mochten bestellen en de evt meerkosten zouden voor henzelf zijn.

Valktransport

Ik heb een gouden horloge en armband besteld netjes na een week geleverd behalve de armband die hadden ze niet meer maar geld was al overgemaakt dus hebben we gevraagd of ze het geld konden... Ik heb een gouden horloge en armband besteld netjes na een week geleverd behalve de armband die hadden ze niet meer maar geld was al overgemaakt dus hebben we gevraagd of ze het geld konden terugstorten wat tot nu toe nog steeds niet is gebeurd

Levertijd bij mij

Terugstorting

Nabi Sharif

De levertijd duurt wel wat lang, maar je weet waar jr het voor doet; prachtige producten voor een mooie, scherpe prijs !!

Overzicht van de website en natuurlijk, de lage prijzen :)

Proberen om de levertijd iets te verkorten als dat mogelijk is.

Mies

Na een zonnebril te hebben besteld bij dit bedrijf kreeg ik het bericht dat ze ivm vakantie de komende 3 weken geen leveringen deden. Hierdoor had ik mijn verjaardagscadeau niet op tijd binnen en... Na een zonnebril te hebben besteld bij dit bedrijf kreeg ik het bericht dat ze ivm vakantie de komende 3 weken geen leveringen deden. Hierdoor had ik mijn verjaardagscadeau niet op tijd binnen en moest ik de betreffende persoon teleurstellen. Als ik dit van te voren had geweten had ik hier niet besteld, ondanks de ’tegemoetkoming’die in het mailtje stond.

Divers assortiment.

Levertijd en beschikbaarheid aangeven op de website.