Marcel

Hebben leuke spullen en houden je goed
op de hoogte tijdens levering! Ik zal er zeker vaker bij bestellen!Grillzshop, top!

De kwaliteit van geleverde products!

Misschien iets meer rasta-merchandise of colors, groen, geel en rood!

henk

goed

harold

Het duurd veels te lang voor je iets heb dat je bestelt heb

Nog niet kunnen vinden

Duidelijk zijn over de duur van de bestelling als ze het eerst uit China moeten hallen dat duurt te lang

hermelijn

Zeer positief

Een 4

Jasper R

Ik heb bij dit bedrijf 3 dingen bestelt, maar vind dat de verzending wel wat sneller kan .

Verzending mag wel wat sneller.

Val

Teleurgesteld Slecht Lelijk

Teleurgesteld Slecht Lelijk

Mike groen

Mooie spullen mindere kwalliteit. Er was een diamatje die miste in 1 van de producten die ik ontvangen had

Ik kreeg mijn bestelling met een missend diamantje in de oorbel. Mijn advies is om eerst te checken of het product wel heel is voor verkoop.

Alleandre

Heel zakelijk en professioneel

Heel zakelijk en professioneel

Wacht al reeds 3 dagen op mijn bestelling levering naar belgie is heel traag. ook geen track en trace service. als het product in vooraad is of niet zou er bij mogen staan

groot assortiment

Een track en trace service van bestelling zou handig zijn ook als het product in vooraad is of niet zou er bij mogen staan

Tanja

Gewoon super