Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Scholtes

Grando Naaldwijk. We zijn super trots op onze nieuwe keuken. Adviseur Angie heeft ons daarbij geweldig geholpen. Ze nam de tijd voor ons. Dacht mee met onze overwegingen en gaf ons alle ruimte om te... Grando Naaldwijk. We zijn super trots op onze nieuwe keuken. Adviseur Angie heeft ons daarbij geweldig geholpen. Ze nam de tijd voor ons. Dacht mee met onze overwegingen en gaf ons alle ruimte om te overdenken.

Ook de huisinstallateur Jim van Grando Naaldwijk heeft mooi werk afgeleverd. Vakkundig, meedenkend en oplossingsgericht.

We hadden op basis van ervaringen van bekende van ons bewust gekozen voor Grando Naaldwijk en installateur Jim.

We zijn super blij met onze nieuwe keuken en kijk zeer tevreden terug op de samenwerking met Angie en Jim.

Debbie Zuierveld

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. We zijn goed en snel geholpen. En goed geadviseerd.

Prima zoals het is!

Fam Kools

Waren al bij verschillende keukenzaken geweest, maar nergens goed geholpen
Toen we bij Grando binnen kwamen en een praatje met Angie gemaakt hadden , hadden we een goed gevoel
De keuken...
Waren al bij verschillende keukenzaken geweest, maar nergens goed geholpen
De keuken plaatsen was best lastig want niks liep recht, maar gelukkig hadden we Jim (Vectec keukenmontage) en die heeft alles heel netjes afgewerkt
Deze verdient ook echt een pluim
We zijn echt superblij hoe alles verlopen is en zou de volgende keer zeker weer een keuken kopen

Laura Hageman

Hele fijne ervaring met Angie van Grando Naaldwijk. Zij heeft ons heel goed geholpen met het uitzoeken van de nieuwe keuken. Helaas was het blad wat we in de eerste instantie hadden gekozen niet... Hele fijne ervaring met Angie van Grando Naaldwijk. Zij heeft ons heel goed geholpen met het uitzoeken van de nieuwe keuken. Helaas was het blad wat we in de eerste instantie hadden gekozen niet meer leverbaar, maar daarna toch goed geholpen om een mooi alternatief te kiezen. Ook het meerwerk hebben zij voor ons geregeld. Alle werkzaamheden liepen zo goed in elkaar over dat we binnen twee weken van oude keuken naar de nieuwe keuken gingen. Sneller dan dat kon niet eens. Super fijn geregeld!

Voor de meerwerkplanning is het handiger om het gevelgat te boren voordat de muren zijn gestuukt en geverfd, want dit zorgde ervoor dat de muur weer helemaal lelijk en nat was geworden. Is wel goed... Voor de meerwerkplanning is het handiger om het gevelgat te boren voordat de muren zijn gestuukt en geverfd, want dit zorgde ervoor dat de muur weer helemaal lelijk en nat was geworden. Is wel goed opgelost overigens!

Romy

Deskundig advies, professioneel ontwerp en een prachtige keuken geplaatst! We zijn erg fijn geholpen door Angie en haar collega's van team Naaldwijk. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een... Deskundig advies, professioneel ontwerp en een prachtige keuken geplaatst! We zijn erg fijn geholpen door Angie en haar collega's van team Naaldwijk. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een professionele en fijne keukenleverancier!

Fam Pieper

Grando Naaldwijk heeft ons super geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken. We zijn er heel blij mee. Zo als het op de tekening stond , in het echt ziet het nog mooier uit.

Miriam en PeterTetteroo

Wij zijn vanaf het eerste moment goed geadviseerd door Sophie, Johan en de andere medewerkers van Grando Naaldwijk. Er werd in de vervolgafspraken steeds voldoende tijd voor ons uitgetrokken. Je... Wij zijn vanaf het eerste moment goed geadviseerd door Sophie, Johan en de andere medewerkers van Grando Naaldwijk. Er werd in de vervolgafspraken steeds voldoende tijd voor ons uitgetrokken. Je voelt je als klant altijd serieus genomen. We hebben nu een prachtige keuken.

R. Nordmann-van Holsteijn

Vanaf het moment dat wij bij Grando binnenstapten voelde het goed. Wij zijn op een heel vakkundige en respectvolle wijze door Johan op zó'n vakkundige manier door het oerwoud van mogelijkheden... Vanaf het moment dat wij bij Grando binnenstapten voelde het goed. Wij zijn op een heel vakkundige en respectvolle wijze door Johan op zó'n vakkundige manier door het oerwoud van mogelijkheden geloosd dat het voor ons overzichtelijk bleef en wij nu een perfecte keuken in huis hebben staan. Johan luisterde goed naar onze wensen en gaf waar het nodig was een goed onderbouwd advies zonder druk uit te oefenen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met het budget dat wij in gedachten hadden. Door de overmacht van alle Coronabeperkingen werd onze keuken een paar weken later geleverd maar ook daar werd goed over gecommuniseerd. 's-Morgens om 6.30uur reed de grote vrachtwagen van Grando, op de afgesproken datum, de straat in om de keuken, die puntgaaf was en waar op één schroefje na niets aan ontbrak, af te leveren. Een uur later arriveerde René de "super" installateur. René is een rustige, vriendelijk vakbekwame persoon. Wij hadden het niet beter kunnen treffen. Na 3 dagen kwam Johan zelf het ontbrekende schroefje monteren en maakte gelijk van die gelegenheid gebruik om het eindresultaat goed te bekijken. Hij was net zo tevreden als wij en wij kunnen en zullen iedereen Grando Naaldwijk aanraden.

Er zijn wat ons betreft geen verbeterpunten

Willem Vessies

Op 04-10-2020 1e gesprek met Angie van Grando Naaldwijk. In de 1,5 uur hebben we de opstelling van de keuken bepaald en al wat frontjes en werkbladen bekeken.
Op 23-10-2020 2e gesprek met...
Op 23-10-2020 2e gesprek met Angie. Alle apparatuur, frontjes, werkblad en overige zaken voor de keuken besproken. Vervolgens een overzichtelijke en gespecificeerde offerte meegekregen inclusief 3D tekeningen van de keuken.
Op 06-11-2020 3e gesprek met Angie. Wat kleine zaken nog aangepast. Vervolgens de definitieve keuze gemaakt.
Alle gesprekken (van 1,5uur) met Angie waren zeer goed. Goed meedenken, tips en advies geven. Totaal niet opdringerig om de offerte te ondertekenen. Kortom, gewoon super klasse geholpen bij Grando Naaldwijk. Het plaatsen van de keuken duurt nog wel even, want het betreft een Nieuwbouwproject in Naaldwijk. Ik zal te zijner tijd wel een feedback geven over hoe dat is gegaan.

Op dit moment geen verbeterpunten of tipd. Over de montage kan ik op dit moment nog niets zeggen, want dat duurt nog wel even

Familie van Marion

Na een vraag over renovatie een duidelijk antwoord en advies gekregen. Duidelijke offerte snel in huis. Na het accepteren van de offerte duidelijk aangegeven dat het nog wel 4 maanden kon duren dat... Na een vraag over renovatie een duidelijk antwoord en advies gekregen. Duidelijke offerte snel in huis. Na het accepteren van de offerte duidelijk aangegeven dat het nog wel 4 maanden kon duren dat er werd geplaatst. Renovatie uitgevoerd door Rene, duidelijke rustige man die met veel geduld en kunde de keuken heeft gerenoveerd. Super blij met het eind resultaat.

Geen verbeterpunten.