Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

Dennis Kosterman

Prima uitleg in de showroom er wordt tijd voor je genomen en er wordt echt goed meegedacht over de opstelling. We hebben veel dingen anders gedaan dan waar we zelf aan dachten en zijn daar echt heel... Prima uitleg in de showroom er wordt tijd voor je genomen en er wordt echt goed meegedacht over de opstelling. We hebben veel dingen anders gedaan dan waar we zelf aan dachten en zijn daar echt heel blij mee. Perfect advies dus en zo hoort het. Ook de monteur die de keuken heeft geplaatst is zeer kundig en werkt erg netjes. Ook erg vriendelijk met humor en dat is wel leuk want hij loopt toch 2 dagen in je huis rond.

Reactie Grando.nl:

Leuk om te lezen dat u enthousiast bent over de vestiging in Utrecht. We zullen uw complimenten doorgeven. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Jeffrey van Loo

De aankoop en plaatsing van onze badkamer is voorspoedig verlopen. De verkoper wist onze wensen goed te vertalen naar een badkamer. De plaatsing is geheel verlopen zoals gewenst. De monteurs waren... De aankoop en plaatsing van onze badkamer is voorspoedig verlopen. De verkoper wist onze wensen goed te vertalen naar een badkamer. De plaatsing is geheel verlopen zoals gewenst. De monteurs waren erg deskundig en vriendelijk en hebben de badkamer geplaatst zonder teveel overlast te bezorgen.

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring en het geven van verbeterpunten. We zullen dit doorgeven, zodat ze hier aan kunnen werken.

E.L. De Vries

Prima geadviseerd . Prettige monteur en stucadoor. Kortom, ik ben heel erg tevreden !

Reactie Grando.nl:

Goed om te lezen! Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Aj

Super blij met onze badkamer via Grando Utrecht! In het echt nog mooier geworden dan verwacht. Bedankt voor het meedenken, de flexibiliteit en de prima installatie.

Reactie Grando.nl:

Goed om te horen! Bedankt voor het delen van uw reactie, we zullen de vestiging op de hoogte brengen.

Heuving

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Grando, 2x een keuken gekocht en ze zijn echt super met service, als er iets opgelost moet worden. Er staan leuke verkoper(sters) in de winkel, die je met... Wij hebben een zeer positieve ervaring met Grando, 2x een keuken gekocht en ze zijn echt super met service, als er iets opgelost moet worden. Er staan leuke verkoper(sters) in de winkel, die je met alle vriendelijkheid helpen en alle geduld, wat bij ons zeker nodig was ;-) Altijd klaar met een mooie oplossing. Dus wij zijn zeer tevreden, helaas kunnnen we geen 10 sterrren geven, anders hadden we dat gekozen!

Reactie Grando.nl:

Wat leuk om te lezen! Bedankt voor het schrijven en delen van uw ervaring. en 5 sterren tellen wij gewoon als 10 hoor;) heel erg bedankt!

Wouter

Super tevreden zijn wij met ons nieuwe toilet. De monteur heeft goed meegedacht hoe we het toilet moesten plaatsen zodat de achterkant precies aansluit op de houten deurpost.

Reactie Grando.nl:

Fijn om te horen. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Edwin

Zeer goede ervaring, wij zijn geholpen door een adviseur ipv zoals iedereen die kent 'de verkoper'. Graag wil ik Peter bedanken die bij ons de keuken heeft geplaatst, vakwerk!

Reactie Grando.nl:

Fijn dat u een positieve ervaring heeft en onze adviseur echt als een adviseur ziet. Hier staan we als Grando ook voor. Bedankt voor het delen van uw ervaring!

Mevr Schouten

We hebben heel vriendelijk en deskundig advies gekregen. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en alle opties werden duidelijk uitgelegd en getoond. Ik ben heel tevreden over de service van... We hebben heel vriendelijk en deskundig advies gekregen. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en alle opties werden duidelijk uitgelegd en getoond. Ik ben heel tevreden over de service van Grando Utrecht.

Reactie Grando.nl:

Fijn om te horen. We zullen uw reactie doorsturen naar de vestiging in Utrecht. Erg bedankt dat u uw ervaring hier heeft gedeeld.

Hugo V.

Mooie keukens, kwalitatief goede materialen en excellente service.
Hooguit dat het keuzeaanbod van greepjes ( knopjes ) te groot is.

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring, we zullen uw compliment doorsturen naar onze vestiging in Utrecht!

Theo Borst

Grando heeft ons goed begeleid met het uitkiezen van onze keuken en het sanitair. Prettig contact met de filiaalmanager (Emanuel). Mooie spullen.