Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

H. Van den Berg

Goede voorlichting; er wordt met je meegedacht. Keurig werk geleved, alleen vonden we het wat lang duren. 3 weken zonder keuken was wat lang.

H C van der Graaf

Nette behandeling

Martijn van der Klis

Zeer prettig contact, goede uitleg bij producten en fijne onderhandeling. Duidelijke communicatie voor en tijdens montage.

I. Postema

Bij eerste bezoek, prettig ontvangen en gelijk gewerkt aan een gedegen advies voor een nieuwe keuken.
Hierna was ik voor 99% klaar in afwachting van plaatsing. Erg prettig! Ontwerp en offerte op elkaar afgestemd.
Had ook geen behoefte om hier nog een tegenofferte te laten maken door een ander bedrijf.Top dus.

Persoonlijk zou ik het prettig hebben gevonden een telefoontje te hebben ontvangen met de vraag of alles naar wens is verlopen na de montage van de keuken. Dit omdat je voor montage bij uitzoeken en... Persoonlijk zou ik het prettig hebben gevonden een telefoontje te hebben ontvangen met de vraag of alles naar wens is verlopen na de montage van de keuken. Dit omdat je voor montage bij uitzoeken en advies continue persoonlijk contact hebt per mail/ persoonlijk of telefoon en na montage en daarna het erg stil is.
Dit zou ook een manier kunnen zijn om up sell te verrichten.

Nel van Zwol

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. Goed voorgelicht door Emmanuel, vervolgens liep het slopen, stucen, levering en plaatsen van de nieuwe keuken, precies volgens planning. Aardige,... Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. Goed voorgelicht door Emmanuel, vervolgens liep het slopen, stucen, levering en plaatsen van de nieuwe keuken, precies volgens planning. Aardige, correcte en vakkundige werklieden, kortom Alles was top!

M Intven

Prima kwaliteit, goede service

Gerard Foncke

In het algemeen is de ervaring prima, juist door het verstrekken van reële informatie, dus niet alleen de positieve aspecten, is een vertrouwensband opgebouwd.

Binnen drie weken na aanvang montage was 90% gereed, uitstekend dus. Juist de "kleine" overgebleven zaken kostten relatief veel tijd. Wellicht sneller zaken oplossen zou de goede reputatie verder... Binnen drie weken na aanvang montage was 90% gereed, uitstekend dus. Juist de "kleine" overgebleven zaken kostten relatief veel tijd. Wellicht sneller zaken oplossen zou de goede reputatie verder vergroten.

Marianne van der Laan

Wij zijn heel prettig ontvangen, gastvrij en deskundig geadviseerd. Al onze wensen zijn terug gekomen in onze keuken. Er werd naar ons geluisterd en meegedacht. Heel creatief was het ontwerp, we... Wij zijn heel prettig ontvangen, gastvrij en deskundig geadviseerd. Al onze wensen zijn terug gekomen in onze keuken. Er werd naar ons geluisterd en meegedacht. Heel creatief was het ontwerp, we wilde niet het gewone werk, een klasse uitstraling en binnen ons budget.

Eigenlijk niet, alles ging volgens afspraak

Barry Mulhuyzen

Goed advies en uitstekende service, montage en resultaat!

Rene van Straaten

Dat was heel prettig, mooi ontwerp en goed advies. Wij zijn heel tevreden!