Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

Verweij

Het hele proces is goed verlopen.
Alles keurig volgens afspraak.
Wij zijn erg blij met het eindresultaat .

Afval standaard meenemen

Wendy van Beek

Iris heeft ons geholpen met het plan maken voor onze keukenrenovatie. Dit was op een supervriendelijke manier en samen zijn we tot een heel mooi resultaat gekomen. Vorige week heeft monteur Serge de... Iris heeft ons geholpen met het plan maken voor onze keukenrenovatie. Dit was op een supervriendelijke manier en samen zijn we tot een heel mooi resultaat gekomen. Vorige week heeft monteur Serge de keuken helemaal gerenoveerd. Dit was een enorme klus, maar hij heeft keihard gewerkt en het is echt prachtig geworden, als nieuw! Over diverse dingen overlegde hij met ons, om voor alles de mooiste optie toe te passen. Op de laatste dag, toen de keuken klaar was, werden we verrast met een telefoontje van Iris. Ze vroeg hoe alles was gegaan en of het naar tevredenheid was, hoe leuk is dat! Van begin tot eind zijn wij zeer enthousiast over Grando keukens. Bent u van plan om een keukenrenovatie te gaan doen, ga naar Grando keukens!

Rouw

Vandaag is onze keuken geplaatst, helemaal naar onze wens. Keuken is meer dan we verwacht hadden, plaatsing en montage netjes en volgens afspraak uitgevoerd door Frans. Zelfs aanvullende wensen... Vandaag is onze keuken geplaatst, helemaal naar onze wens. Keuken is meer dan we verwacht hadden, plaatsing en montage netjes en volgens afspraak uitgevoerd door Frans. Zelfs aanvullende wensen waren geen probleem. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen een grando keuken aan.

Sigrid

We zijn heel blij met onze nieuwe keuken en met de manier waarop alles is geregeld. De communicatie verliep prima en de monteur en de stucadoor hebben enorm hard gewerkt en dachten goed met ons... We zijn heel blij met onze nieuwe keuken en met de manier waarop alles is geregeld. De communicatie verliep prima en de monteur en de stucadoor hebben enorm hard gewerkt en dachten goed met ons mee. Het resultaat is prachtig geworden en ook heel praktisch. De keuken is pas kort geleden geplaatst, daarom is het nog te vroeg om iets te kunnen zeggen over serviceen garantie en after sales.

Nee

André

Bij Grando Utrecht een nieuwe keuken gekocht eindresultaat mag er zijn, alle tijd werdt er voor je genomen en het advies was super. Levering en plaatsing keurig volgens afspraak.
Moeten nog...
Moeten nog een paar kleine dingen worden aangepast, maar hebben hier alle vertrouwen in dat het goed komt.

Zou leuk zijn, als de klant na plaatsing aanschaf gebeld zou worden.....voor felicitatie en hoe alles verlopen is.
Voor een openstaande offerte wordt namelijk wel gebeld......en het komt wat...
Voor een openstaande offerte wordt namelijk wel gebeld......en het komt wat persoonlijker over.

A. Rodjan

Zeer professionele adviseur, efficiente monteur en geweldige afwerking van de gehele keuken. Zeker een aanrader!

Annie Alting

Eerste indruk was goed, tot de keuken volledig geplaatst was. Het advies bleek niet juist te zijn en de afhandeling van de klachten en de bijbehorende service is bedroevend. Grando beloofd Koken,... Eerste indruk was goed, tot de keuken volledig geplaatst was. Het advies bleek niet juist te zijn en de afhandeling van de klachten en de bijbehorende service is bedroevend. Grando beloofd Koken, baden en genieten, voor ons geldt helaas Koken baden en ergernis. Onze indruk van Grando is dan ook zeer negatief, voor ons geen Grando meer.

Betere advisering, betere klachten afhandeling en professionele afhandeling. Als klant verwacht je goed advies, meedenken en juiste service. Helaas is dat ver te zoeken bij Grando.

Natasja v.d.Bergh

Geweldig goed geholpen van ontwerp tot plaatsing badkamer en keuken. Goede informatie, ze nemen de tijd.

Marly

Zeer prettige bejegening. Risza dacht mee en kwam mer leuke ideeen. Plaatsing is goed gegaan en toen bleek dat iets toch niet helemaal goed was werd dit snel en goed opgelost. Kortom tevreden met... Zeer prettige bejegening. Risza dacht mee en kwam mer leuke ideeen. Plaatsing is goed gegaan en toen bleek dat iets toch niet helemaal goed was werd dit snel en goed opgelost. Kortom tevreden met onze mooie keuken

Brouwer

In de winkel zijn we geholpen door Anne. Hij heeft ons duidelijke informatie gegeven en naar onze wensen geluisterd, zonder opdringerig te zijn. Ook heeft hij ons de tijd gegeven om goed na te... In de winkel zijn we geholpen door Anne. Hij heeft ons duidelijke informatie gegeven en naar onze wensen geluisterd, zonder opdringerig te zijn. Ook heeft hij ons de tijd gegeven om goed na te denken over de badkamer.

De montage/levering is uitgevoerd door het team van Carl. Zij waren altijd bereid om duidelijke uitleg te geven als wij vragen hadden. Ook waren zij harde vakkundige werkers en prettig in de omgang.

De showroom in Utrecht zou wat uitgebreider kunnen zijn voor de oriëntatie van de klanten.