Offerte
Ontwerp

Wouter van Dun

Super goed!

R. de Jong

Aangezien ik zeer tevreden was over de aanleg van mijn keuken in oktober 2015, heb ik in augustus ook mijn badkamer door Grando laten verbouwen.
Ik vond een en ander wat rommeliger verlopen...
Ik vond een en ander wat rommeliger verlopen dan bij de aanleg van de keuken maar dat kan zijn omdat een badkamer een complexer geheel is.

Alice

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe Grando keuken! Montage prima, meer dan goed. Ook de service achteraf.

Jeroen Broekhuisen

Ik heb mijn badkamer april 2015 besteld bij Grando in Utrecht. De badkamer kostte in totaal inclusief het extra toilet beneden 16000 euro dus dan verwacht je ook wel wat. Maar het is echt mooi... Ik heb mijn badkamer april 2015 besteld bij Grando in Utrecht. De badkamer kostte in totaal inclusief het extra toilet beneden 16000 euro dus dan verwacht je ook wel wat. Maar het is echt mooi geworden. Zoals anderen ook al melden duurde het een tijd voordat alles binnen was en het installeren duurde ook 3 weken ipv 2 maar het resultaat is erg mooi.

De stang van de "Dream Shower Douche" was ook bij ons in eerste instantie stuk maar direct vervangen. Inmiddels is de termostaatkraan stuk (knop voor de temperatuur draait niet meer) en de vloerverwarming geeft een F1 error (kan niet meten). Vandaag gemeld bij Grando er wordt een nieuwe kraan besteld. Tot op heden dus ook tevreden met de service. De kwaliteit van de "dream shower doucheset" is echter afwachten want er staan hier al meer klachten over. Als er nog specifieke vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Erwin Gierman

Grando heeft bij mij de afgelopen twee weken een nieuwe badkamer en twee afzonderlijke toiletten geinstalleerd. De ervaring was positief. Ik was erg bang voor rommel en rotzooi van de werkmannen,... Grando heeft bij mij de afgelopen twee weken een nieuwe badkamer en twee afzonderlijke toiletten geinstalleerd. De ervaring was positief. Ik was erg bang voor rommel en rotzooi van de werkmannen, maar zij hielden het werkgebied en huis zo schoon mogelijk. Het overleg met hen was zeer constructief en daardoor erg prettig. Ze waren ook nog eens een aantal dagen eerder klaar dan ik had verwacht. En ik ben zeer blij met mn nieuwe badkamer en toiletten, echt een aanwinst voor mijn huis!

Verdeijen

Mijn ervaringen zijn goed, heb een mooie badkamer besteld en is inmiddels geplaatst. Ben er erg tevreden mee. Iets langer geduurd. 3 weken ipv 2 weken zoals mij was verteld. Maar had problemen met... Mijn ervaringen zijn goed, heb een mooie badkamer besteld en is inmiddels geplaatst. Ben er erg tevreden mee. Iets langer geduurd. 3 weken ipv 2 weken zoals mij was verteld. Maar had problemen met een muur die maar niet droog werd. Dus te verklaren. Kortom, meer dan tevreden.

R L

Keuken via vestiging utrecht. Zeer goed advies en als alles keurig en juist geïnstalleerd. Zeer tevreden

J. van der Laan

Heel fijn bedrijf , waar je goed geadviseerd wordt

Veronique

Bij verkoop kon alles, en werd me een fantastische badkamer verkocht... Helaas moest bij de realisatie alles worden veranderd omdat er niet goed was opgelet bij het inmeten. Er is weinig... Bij verkoop kon alles, en werd me een fantastische badkamer verkocht... Helaas moest bij de realisatie alles worden veranderd omdat er niet goed was opgelet bij het inmeten. Er is weinig overgebleven van wat ik gekocht had.

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Er is inderdaad een fout gemaakt bij de bestelling, waardoor er iets is verkocht wat niet leek te passen. In goed overleg hebben we dit aangepast. Daarnaast zijn er nog - op onze kosten - extra werkzaamheden uitgevoerd. We vinden het jammer dat u, ondanks de goede oplossing, nog steeds niet tevreden bent.

Suzie

We voelden ons ingepakt