Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

UNiCKZ BV

Bij GraagGoedOnline word je op een snelle en professionele manier geholpen aan een goede én betaalbare website. Vooraf worden heldere afspraken gemaakt en financieel weet je waar je ieder jaar aan toe bent, geen onverwachte bijkomende kosten en dat is prettig!

De persoonlijke intake die ze met je houden is een sterk punt. Samen doorloop je alle wensen die je voor je website hebt. Verder is onze website snel opgeleverd, zelfs in de drukke decembermaand.

De start kan verbeterd worden. Ten eerste een betere begeleiding wat betreft het kiezen van een juiste template. Er is zoveel keus en het is lastig om 'uit het niets' een template te kiezen. Dit voelde meer als gok, dan als een weloverwogen keuze. Daarnaast is het erg veel wat er als klant op je afkomt qua aanlevering in de drive. Misschien is de mail te langdradig waardoor het als veel overkomt. Als je er eenmaal mee werkt, is het namelijk goed te doen. Daarnaast kon ik zelf geen bestanden uploaden, klopt dat? Een ander verbeterpunt is de communicatie, hier hebben we het al over gehad.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.unickz.nl

Score voor GraagGoedOnline.nl: 4.5/5
Zou je ons aanbevelen aan vrienden, familie en bekenden? Oftewel; sta je helemaal gelukkig online? Ja