GP Groot

Ahmed Amhaini

10m3 afvalcontainer Achterstraat 42

Uw beoordeling:

Zeer goede service! Vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers (Yardena en collega’s) aan de telefoon. Vriendelijke chauffeur en hij was perfect op tijd 07:00.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie uitgebreide beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Ricardo Rens

Puin bak

Goeie service

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw prachtige cijfer!

Ina Groot

Service

Uw beoordeling:

Ondanks dat wij er niet bij waren ,heeft de chauffeur de container een goede plaats gegeven na telefonisch contact

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Michel Van Andel

Goede services

Uw beoordeling:

Prettig te woord gestaan en meteen goed doorgepakt

Reactie GP Groot:

Beste meneer van Andel, hartelijk dank voor uw mooie compliment en mooie review. Prettige jaarwisseling gewenst en graag tot ziens!

Ewout Tuinman

Helemaal goed

Prima afhandeling.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Tuinman, hartelijk dank voor uw review. Prettige jaarwisseling gewenst en graag tot ziens!

John De Leeuw

duidelijke website, snel geregeld

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Prettige dag gewenst!

Joeri Sijtsma

Makkelijk en snel

Uw beoordeling:

Kan niet makkelijker en sneller. Site is duidelijk en alles is eenvoudig te regelen.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Sijstema, bedankt voor uw mooie review en compliment over onze website. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst.

Kees Sijm

Goed bedrijf

Uw beoordeling:

De afspraak is correct uitgevoerd

Reactie GP Groot:

Beste meneer Sijm, bedankt voor uw mooie cijfer. Prettige dag gewenst!

Hans Knijnsberg

Snelle en goede levering

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Fijne dag gewenst.

Silviu Modreanu

Erg blij

Erg blij

Reactie GP Groot:

Beste, hartelijk dank voor uw mooie cijfer. Goed om te zien dat u te vrede bent met onze dienstverlening, wij helpen u graag nog een volgende keer. Prettige dag gewenst.