GP Groot

Wilma Doejaaren

Vakkundig en snel

Uw beoordeling:

Het is heel gemakkelijk om een container te huren. Het enige minpuntje vind ik dat reeën bezorg-en ophaaldag ingevuld moet worden en ik dat vervolgens niet terug vind in mijn account en alsnog een... Het is heel gemakkelijk om een container te huren. Het enige minpuntje vind ik dat reeën bezorg-en ophaaldag ingevuld moet worden en ik dat vervolgens niet terug vind in mijn account en alsnog een ophaalverzoek ( en dan niet op de dag die ik wilde, maar dag later ) moet doen.

Dirk

Prima levering

Uw beoordeling:

Keurig op tijd geleverd de bak en geplaatst zoals wij dat graag wilden. Ook ophalen ging secuur en netjes.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan zien we u graag weer terug.

Rogier Van Bronkhorst

Goede Service

Prima service

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review, mochten we weer iets voor u kunnen betekenen in de toekomst dan horen we u weer graag.

Jeroen Marbus

Fijne geregeld allemaal!

Uw beoordeling:

Container die wij gehuurd hadden, kwam prima optijd en is na een belletje van onze kant ook eerder opgehaald dan de geplande datum. Heel fijn hoe er mee wordt gedacht!

Reactie GP Groot:

Beste meneer Marbus, hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening u zo goed is bevallen. Wij willen u dan ook bedanken... Beste meneer Marbus, hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening u zo goed is bevallen. Wij willen u dan ook bedanken voor dit mooie cijfer en wensen u een prettig weekend. Graag tot ziens.

Mense Bestratingen

Container voor puin

Uw beoordeling:

Het verzoek voor plaatsing te bellen is niet gedaan. Plaatsen en ophalen is volgens planning goed verlopen.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening! Wij gaan uw feedback door geven aan de desbetreffende afdeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk bedankt dat u de tijd... Hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening! Wij gaan uw feedback door geven aan de desbetreffende afdeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Alvast een prettig weekend gewenst en graag tot ziens!

Marianne Verburg

Bak voor schoon puin

Uw beoordeling:

Bak nodig om de tuin tegels in het weekend af te voeren , vrijdag is hij gebracht maandag keurig ( vol) weer op gehaald

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Verbrug, bedankt voor uw mooie cijfer en review die u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening.... Beste mevrouw Verbrug, bedankt voor uw mooie cijfer en review die u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening. Prettig weekend alvast gewenst en graag tot ziens!

Sjors Vlaar

Prima geregeld met kleine kantekening

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zou ik graag van u willen weten wat de kleine kanttekening inhoud, misschien... Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u in de gelegenheid zijn dan zou ik graag van u willen weten wat de kleine kanttekening inhoud, misschien kunnen we iets voor u oplossen. Ons e-mailadres: verkoop@gpgroot.nl t.a.v. Claudia. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Frank Van zijl

Prefectperfect

Uw beoordeling:

Alles keurig en perfect geregeld

Reactie GP Groot:

Bedankt voor het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening, hij is altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen... Bedankt voor het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening, hij is altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Bouwbedrijf Heffelaar

Concurrerende prijs

Uw beoordeling:

De prijs per container zou iets concurrerender mogen zijn.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor de mooie review en het cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

John Oudejans

Snelle levering en afvoer van container met bouwafval!

Perfect!

Reactie GP Groot:

Beste meneer Oudejans, bedankt voor uw prachtige cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!