GP Groot

Silviu Modreanu

Erg blij

Erg blij

Reactie GP Groot:

Beste, hartelijk dank voor uw mooie cijfer. Goed om te zien dat u te vrede bent met onze dienstverlening, wij helpen u graag nog een volgende keer. Prettige dag gewenst.

Jos Leenders

Goede service

Uw beoordeling:

Ondanks zieke chaufeurs werd de volle bak toch nog op de afgesproken datum opgepikt.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Leenders hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens!

Rob Duivenvoorden

Uitstekend

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer! Prettige dag gewenst en graag tot ziens.

Marcel Couwenberg

Goede service en afhandeling

Reactie GP Groot:

Beste meneer Couwenberg, hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens!

Jos Vissers

Container huren

Uw beoordeling:

Duidelijke website, vlotte levering en ophalen.
Ben zeer tevreden

Reactie GP Groot:

Beste meneer Vissers, bedankt voor uw review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Prettige feestdagen gewenst en graag tot ziens!

Steven Romijn

Puinbak zonder zorgen

Uw beoordeling:

Prima zonder zorgen. Puinbak op de afgesproken tijd neergezet, was precies groot genoeg en op de afgesproken datum weer opgehaald. Als ik niet was gaan kijken, had ik van het ophalen waarschijnlijk... Prima zonder zorgen. Puinbak op de afgesproken tijd neergezet, was precies groot genoeg en op de afgesproken datum weer opgehaald. Als ik niet was gaan kijken, had ik van het ophalen waarschijnlijk niks gemerkt. Prima service, niks op aan te merken.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Romijn, hartelijk dank voor uw review. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en wordt dan ook zeker gewaardeerd. Wij wensen u een prettige feestdagen en een gezond... Beste meneer Romijn, hartelijk dank voor uw review. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en wordt dan ook zeker gewaardeerd. Wij wensen u een prettige feestdagen en een gezond 2024. Graag tot ziens!

Garant Klus Bedrijf

Betrouwbaar

Uw beoordeling:

Aanvraag eenvoudig, snel mogelijk en alles conform afspraak uitgevoerd

Reactie GP Groot:

Beste meneer Brussel, hartelijk dank voor uw mooie review en compliment. Prettige feestdagen gewenst en graag tot ziens!

Herbert Schnitzler la lupine lingerie

Super eigenaar

Goed geregeld

Reactie GP Groot:

Beste relatie, hartelijk dan voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag! Prettige... Beste relatie, hartelijk dan voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag! Prettige feestdagen gewenst!

Karin

Prima service

Uw beoordeling:

Snel geregeld, zowel brengen als ophalen.

Reactie GP Groot:

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Alvast een prettige dagen gewenst!

Carla Settels

Zeer tevreden klant

Uw beoordeling:

Snel, efficient en goede service. En communicatief prettige mensen en snelle reacties.

Reactie GP Groot:

Goedemorgen mevrouw Settels, Bedankt voor uw mooie review en complimenten. Graag tot ziens en een prettige feestdagen alvast gewenst!