GP Groot

Zillah Broerse

Snelle levering en ophaaldienst

Uw beoordeling:

Doen wat ze moeten doen. Snel geregeld en vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Prettige dag gewenst en graag tot ziens!

Mohamed El Yaacoubi

Zeer tevreden

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u aan ons geeft voor de dienstverlening.
Mocht u ons weer is nodig hebben, dan horen we u weer graag.

Dennis Olthof

Goed bedrijf

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review met betrekking op onze dienstverlening. We proberen altijd als bedrijf dicht bij onze klanten te blijven staan. Mochten in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen... Bedankt voor uw mooie review met betrekking op onze dienstverlening. We proberen altijd als bedrijf dicht bij onze klanten te blijven staan. Mochten in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Piet Van Halderen

Uw beoordeling:

Makkelijk bestelbaar en betaalbaar. Geleverd zoals afgesproken en op de juiste plek.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw fijne review en uiteraard het cijfer dat u geeft voor de dienstverlening.
Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Johan De Boer

Uw beoordeling:

Op tijd leveren en ophalen. Juiste plek. Netjes dus.

Reactie GP Groot:

Beste meneer de Boer, hartelijk dank voor uw mooie review met betrekking tot onze dienstvelening. Een prettig weekend gewenst en graag tot ziens!

Mateusz Bogucki

11 op 10 top bedrijf

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw prachtige review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en waarderen het dan ook zeker dat u de tijd heeft... Hartelijk dank voor uw prachtige review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en waarderen het dan ook zeker dat u de tijd heeft genomen om deze review met ons te delen. Prettige dag gewenst en graag tot ziens!

Jan Tamboer

Prima!

Goede service
Eerst bellen gebeurt niet bij ons maar dat leverde geen problemen op.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Tamboer, hartelijk dank voor uw mooie cijfer en feedback. Wij gaan hier zeker mee aan de slag excuses voor het ongemak. Een prettig weekend alvast gewenst en graag tot ziens!

Particulier

Prima geplaatst en opgehaald - matige communicatie

Uw beoordeling:

Erg tevreden over de ophaal en brengservice. Bak een dag voor de besproken ophaaldatum opgehaald op 28/12. Om begrijpelijke redenen (voor oud en nieuw). Maar dat zonder de communicatie, daardoor... Erg tevreden over de ophaal en brengservice. Bak een dag voor de besproken ophaaldatum opgehaald op 28/12. Om begrijpelijke redenen (voor oud en nieuw). Maar dat zonder de communicatie, daardoor niet alles kunnen afvoeren.. jammer. Klantencontact verwijst naar de website dat daarop staat dat het eerder opgehaald kan worden ivm Kerst en Jaareinde. Ja sorry, ik blijf niet jullie website bekijken of daar misschien wat op komt te staan.

Vincent Morriën

Afvalcontainer

Zeer goed

Reactie GP Groot:

Beste meneer Morriën, hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst.

Corina Klaassens

Super

Uw beoordeling:

Geweldige service, op tijd geleverd, keurig mailing zodat men wordt herinnerd aan de afspraken en netjes gebeld voor bezoring en ophalen ! Kortom perfect

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide beoordeling!