GP Groot

Karin

Prima service

Uw beoordeling:

Snel geregeld, zowel brengen als ophalen.

Reactie GP Groot:

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Alvast een prettige dagen gewenst!

Carla Settels

Zeer tevreden klant

Uw beoordeling:

Snel, efficient en goede service. En communicatief prettige mensen en snelle reacties.

Reactie GP Groot:

Goedemorgen mevrouw Settels, Bedankt voor uw mooie review en complimenten. Graag tot ziens en een prettige feestdagen alvast gewenst!

Dorine Witvoet

Bouwcontainer

Zeer goed

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Witvoet, bedankt voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Prettige dagen gewenst!

Dorenda Disseldorp

Prima!

Uw beoordeling:

Goed geholpen door de telefoniste ivm de aflevering. Bak keurig gebracht en opgehaald, heel blij mee!

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Disseldorp, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Uw mening is enorm belangrijk voor ons als GP Groot zijnde. Graag tot ziens en een prettig weekend gewenst!

Roger Gaus

Goed geregeld

Top

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Prettig weekend alvast gewenst en graag tot ziens.

Hilda

Supermakkelijk

Uw beoordeling:

Ik heb een grofvuil container gehuurd ivm het opruimen van een zolder. Het hele proces ging heel makkelijk en probleemloos. Zowel het aanvragen als het verzoek om op te halen.

Reactie GP Groot:

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw prachtige cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Prettige dag gewenst en graag tot ziens!

Wessel Hansen

Goede en snelle service

Uw beoordeling:

Perfect bedrijf om snel van je bouwafval af te komen. De bak wordt afgeleverd op de afgesproken tijd en netje op een goede plek geplaatst. Ook het ophalen wordt netjes gedaan. Kortom heb je een bak... Perfect bedrijf om snel van je bouwafval af te komen. De bak wordt afgeleverd op de afgesproken tijd en netje op een goede plek geplaatst. Ook het ophalen wordt netjes gedaan. Kortom heb je een bak nodig dan is dit bedrijf het aangewezen adres!

Reactie GP Groot:

Beste meneer Hansen, bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw mooie compliment en cijfer... Beste meneer Hansen, bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw mooie compliment en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!

Geert Liefting

Review

9 van de max 10 pnt

Reactie GP Groot:

Wat een mooie review! We horen graag van u hoe we er een 10 van kunnen maken.

Jan Staadegaard

Jan

Uw beoordeling:

Niks te klagen, vriendelijk personeel

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank! Graag tot een volgende keer.

Ronald Rientsma

Goede levering

Uw beoordeling:

Na een makkelijk bestelproces een 10m3 container ontvangen. Jammer alleen dat de niet aangegeven kan worden wanneer ongeveer een container op een bepaalde dag geleverd wordt. Een belletje van... Na een makkelijk bestelproces een 10m3 container ontvangen. Jammer alleen dat de niet aangegeven kan worden wanneer ongeveer een container op een bepaalde dag geleverd wordt. Een belletje van tevoren door de chauffeur binnen vijf minuten voor levering werkt niet altijd handig

Reactie GP Groot:

Beste meneer Rienstma, hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Ook willen wij u bedanken voor uw tip wij gaan dit zeker door geven. Graag tot ziens en... Beste meneer Rienstma, hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Ook willen wij u bedanken voor uw tip wij gaan dit zeker door geven. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!