Vriendelijk team dat op zeer precieze en efficiente manier een aanvraag heeft uitgewerkt. Het resultaat was fantastisch

Ervaring van het team is te merken aan goede, complete informatie die werd verstrekt. Tevens werden er opties ter vergelijking gegeven, wat als klant fijn is (qua prijsvergelijking, en wetende wat... Ervaring van het team is te merken aan goede, complete informatie die werd verstrekt. Tevens werden er opties ter vergelijking gegeven, wat als klant fijn is (qua prijsvergelijking, en wetende wat andere mogelijkheden zijn waar je als klant niet gelijk aan denkt).

De informatiestroom tijdens het hele proces (ontwikkeling, bestelling, betaling, levering) was erg duidelijk en makkelijk te regelen (aangezien ik in het buitenland woon heb ik vaak anders meegemaakt).

Riet

Een snelle levering. Goed verpakt in doosje. Ik ben er heel tevreden mee. Aanrader voor andere

Vlot, positief, expertise sterk

Bereikbaarheid, advies, professioneel

Geen, ik ben werkelijk keer tevreden

Erg goede eerste ervaring. Woensdag iets besteld bij Goldbergs webshop, de volgende dag was het in huis!!!

Zeer snelle levering via UPS

Nee!

Sabine

Mijn ervaring is erg positief. Ik wilde een bijzonder cadeau voor mijn vriend (manchetknopen) met mijn naam erin gegraveerd. Ik heb hen hierover gebeld en ze hebben me hiermee uitstekend geholpen.... Mijn ervaring is erg positief. Ik wilde een bijzonder cadeau voor mijn vriend (manchetknopen) met mijn naam erin gegraveerd. Ik heb hen hierover gebeld en ze hebben me hiermee uitstekend geholpen. De manchetknopen zijn erg goed gelukt. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

De producten worden goed weergeven op de website. Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk.

Prima service

Telefonisch contact prettig

Stefan Keuker

Persoonlijke benadering ivm betaling die eerst niet goed verwerkt werd. Heel attent.

Vriendelijk, informatief en bereid om over de prijs te praten.

uitleg over prijs opbouw

representativiteit van de verkoper

Anneke

Mijn ervaring met Goldberg Juweliers is goed. De foto van de door mij bestelde ring voldoet geheel aan de werkelijkheid.

Ja, ik had de ring naar een adres laten verzenden, waar het pakketje niet werd geaccepteerd; hierover kreeg ik een keurige mail en het pakket werd alsnog naar mijn privé-adres verzonden op kosten... Ja, ik had de ring naar een adres laten verzenden, waar het pakketje niet werd geaccepteerd; hierover kreeg ik een keurige mail en het pakket werd alsnog naar mijn privé-adres verzonden op kosten van Goldberg Juweliers. Dus zeer goede communicatie.

N.a.v. bovenstaande misschien handig te vermelden dat via google de klant servicepunten in zijn/haar woonplaats kan vinden zijn waar pakketjes geleverd door UPS wel worden geaccepteerd. (Maar... N.a.v. bovenstaande misschien handig te vermelden dat via google de klant servicepunten in zijn/haar woonplaats kan vinden zijn waar pakketjes geleverd door UPS wel worden geaccepteerd. (Maar misschien zijn de meeste ervaringsdeskundigen die vaak via internet bestellen hier ook wel van op de hoogte).

Maartje Bakers

Hele mooie collectie vintage ringen. We hebben hier onze verlovingsring gekocht en ik ben er erg blij mee! Na een reparatie was de ring pijlsnel weer terug in huis per verzekerde post.
Ik ga...
Ik ga hier zeker nog eens kijken als ik weer een sierraad wil aanschaffen.