A. Verploegh

Ben heel erg tevreden over dit bedrijf, mijn aankopen voldoen aan de verwachting. Duidelijke foto’s van artikelen, precies wat ik wilde.

Snelle levering. Kom graag nog eens terug.

Mooi aanbod

Misschien is het handig als de ringen in de maat gecategoriseerd worden. Dan kan ik snel de ringen vinden in mijn maat!

Joya

Mooie juwelen met smaak

Misschien de totale afmetingen van de omtrek van bijvoorbeeld een ring te plaatsen (niet alleen een steen omtrek) en eventueel een ring om een vinger of mannequin hand laten zien qua indruk ;want... Misschien de totale afmetingen van de omtrek van bijvoorbeeld een ring te plaatsen (niet alleen een steen omtrek) en eventueel een ring om een vinger of mannequin hand laten zien qua indruk ;want een juweel staat een persoon wel of niet .Een ring kan heel mooi zijn maar niet bij de persoon passen in een winkel kan men de ring eerst passen op internet is vaak moeilijk te zien of iets staat of bij iemand zou passen . (aftersales heb ik niet nodig gehad)

Sofia

Davy

Zeer goed! Website is duidelijk, en had nog persoonlijke wensen aangegeven en werd daar de volgende dag gelijk over gebeld. Super goed contact en service

Netjes in een doosje bezorgd. Alleen vreemd dat het pakketje in mijn brievenbus lag. Ik hoefde er niet voor te tekenen.

Netjes in een doosje bezorgd.

Vond het vreemd dat ik het pakketje in mijn brievenbus vond. Ik hoefde er niet voor te tekenen....

Reactie Goldberg Juweliers:

Geachte Klant,
Geachte Klant,
Dank u voor uw review en uw uitleg. U laat weten dat u niet hebt hoeven tekenen voor uw pakket, dat is inderdaad apart aangezien dat wel gebruikelijk is bij UPS. Ik zal hierover contact opnemen met UPS.
Daarnaast zie ik dat u ontevreden bent over onze reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en aftersales, graag hoor ik van u wat u van ons verwacht had, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Bij voorbaat dank en ik hoop dat de oorbellen naar wens zijn!

Vriendelijk team dat op zeer precieze en efficiente manier een aanvraag heeft uitgewerkt. Het resultaat was fantastisch

Ervaring van het team is te merken aan goede, complete informatie die werd verstrekt. Tevens werden er opties ter vergelijking gegeven, wat als klant fijn is (qua prijsvergelijking, en wetende wat... Ervaring van het team is te merken aan goede, complete informatie die werd verstrekt. Tevens werden er opties ter vergelijking gegeven, wat als klant fijn is (qua prijsvergelijking, en wetende wat andere mogelijkheden zijn waar je als klant niet gelijk aan denkt).

De informatiestroom tijdens het hele proces (ontwikkeling, bestelling, betaling, levering) was erg duidelijk en makkelijk te regelen (aangezien ik in het buitenland woon heb ik vaak anders meegemaakt).

Riet

Een snelle levering. Goed verpakt in doosje. Ik ben er heel tevreden mee. Aanrader voor andere

Nee

Nee

Vlot, positief, expertise sterk

Bereikbaarheid, advies, professioneel

Geen, ik ben werkelijk keer tevreden

Erg goede eerste ervaring. Woensdag iets besteld bij Goldbergs webshop, de volgende dag was het in huis!!!

Zeer snelle levering via UPS

Nee!