Product informatie

Hidde Hoogeveen

Een hele fijne online winkel, en normaal gesproken ook altijd hele fijne gewone winkels, maar nu corona. er mag bij sommige producten wel iets meer informatie staan. zelf vind ik binnenzakken altijd... Een hele fijne online winkel, en normaal gesproken ook altijd hele fijne gewone winkels, maar nu corona. er mag bij sommige producten wel iets meer informatie staan. zelf vind ik binnenzakken altijd heel nice, dat staat eigenlijk nergens vermeld. bijvoorbeeld ook van welke stof een product is, waterdicht, winddicht etc etc. niet veel moeite en niet heel erg boeiend, maar enige wat beter kan.

producten, service en klantvriendelijkheid. tot nu toe in de winkels en online/website en over de telefoon altijd heel fijn en vriendelijk geholpen. producten zijn ook altijd goed, genoeg keuze.

dus wat meer info over producten, met name jassen en vesten. een shirt heeft geen zakken ofzo, maar jassen en vesten wel. het is gewoon chill om te weten wat voor zakken je hebt, of je jas... dus wat meer info over producten, met name jassen en vesten. een shirt heeft geen zakken ofzo, maar jassen en vesten wel. het is gewoon chill om te weten wat voor zakken je hebt, of je jas waterdicht is etc.

Jorian Sremac

Goede ervaring

Goede korting

Groter gedeelte van hun collectie online verkopen.

Chantal Woudstra-Slot

Snelle reacties en leveringen

Kleding iets beter nakijken, aangezien er bij mij een geleverd shirt kwam met een gat. Retourneren van een kapot product moet gewoon gratis zijn! Ik moest de retournering betalen.

calvin brands

Zeer goed

Alles

Niks

Tom Vingerhoets

Heel goed

Snelle levering ook in Corona tijd

Evelyne Haselbekke

Perfekt!!!
Snelle koopafwikkeling, en ook snel naar duitsland aangekomen

Alles was perfect

Goed!

Efficiënt

Helaas niet

George Enser

Aanbod van vroeger was veel beter.

Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Vroeger was ik een vaste klant maar de branding is veranderd en het spreekt me niet aan. Ook het aanbod is sterk veranderd en daarom koop ik bijna niks meer. Ik heb geen idee wie deze beslissingen... Vroeger was ik een vaste klant maar de branding is veranderd en het spreekt me niet aan. Ook het aanbod is sterk veranderd en daarom koop ik bijna niks meer. Ik heb geen idee wie deze beslissingen heeft genomen maar het waren niet de juiste naar mijn mening. Het bedrijf heeft zijn “wauw” factor kwijt.

J.A.

Diike prima

Doen wat ze je beloven.

Communicatie over wanneer pakketje bezorgd wordt is aan de trage kant, maar klopt wel.