Product informatie

Schoenen besteld en betaald en niks meer van gehoord

Voor het eerst dat ik bij go-britain heb besteld en tot nu toe nog niet tevreden. Waarom? Zondag 6 januari besteld en nog geen verzend bevestiging. Wat de reden is weet ik niet want ik heb via de...

????

Lijkt mij duidelijk toch?

Beste heer/mevrouw,

Bij het plaatsen van jou bestelling volgt er een track en tracé code.
Waarom u deze niet hebt gekregen zijn wij nog aan het onderzoeken.
Graag zou ik willen weten via welke mail adres jou email hebt geplaatst want ik heb namelijk geen email ontvangen. Als ik deze had gekregen zou ik deze gelijk beantwoorden. Zoals alle mails die wij ontvangen. ik zie je mail bij de beschrijving en zal je ook persoonlijk een mail sturen met de voortgang van je bestelling.

Go-Britain

Merv

Heb vandaag mijn schoenen binnen gekregen en bij het uitpakken daarvan zag ik dat alleen de linkerschoen er in zat.
Wat moet ik doen om de rechterschoen te ontvangen?

Niet vergeten de verzending bevestiging te sturen

Beste Heer/mevrouw,

Nogmaals dankjewel voor je aankoop bij Go-Britain!

Tot ons spijt heeft u van ons 1 schoen ontvangen i.p.v. 2 dit gaan we oplossen door een andere te sturen. Ik laat je vandaag nog weten of ik de ene schoen kan vinden. dus we houden contact.

We doen ons uiterste best om dit soort problemen te ver komen. helaas komt het wel is voor dat wij ook fouten maken. onze excuses.

M.V.G.

Team Go-Britain

Delano Frederiks

Super coole winkel😱 ik heb tot nu toe al mn streetwear hier gehaald en de service is zoo super chill egt ni normaal.
Groetjes naar gb team in arnhem julie zijn helden❤

Ik heb afgelopen maandagochtend een bestelling geplaatst. Alleen factuur via de mail gekregen (betaald via iDeal) en verder niks meer over gehoord. Net even een mail gestuurd met de vraag waar mijn...

Website

Beter communiceren

Beste Heer/mevrouw,

U geeft aan dat u maandag u bestelling hebt geplaatst. Vanwege de drukte van Black Friday, is er een vertraging bij onze leverancier excuses voor het ongemak. Wanneer wij het versturen ligt het bij post nl op de bezorg kar en daar blijft het liggen tot de rest is bezorgd (door de vertraging) . omdat het dus niet is gescand krijg je geen mail over de rest van je bezorging, wij proberen de mails bij te werken met de vragen over de bestellingen, maar moeten helaas iedereen hetzelfde vertellen en dat is dus geduld hebben. meer weet ik er ook niet over helaas. stel dat de bezorging echt super lang duurt. dan neem je contact met je op. en zorgen wij ervoor dat je je pakket alsnog ontvangt.

Ik hoop dat je begrip hebt voor de vertraging.
Verder wens ik je nogmaals veel plezier met je bestelling.

Sfeermeneer

Oldschool Kappa trainingspak gekocht..en heel blij ermee! Snel bezorgd! Retour = Snel geld terug! Netjes verpakt! Kwaliteit en betaalbaar!!

Alles...

...geen!

Laurens

Ze hebben de verkeerde schoenen gestuurd. Nu betaal ik verzendkosten om ze terug te sturen.

Beste Heer/mevrouw,

Wanneer het pakket binnen is gekomen heb ik een mail verstuurd naar jou met de vraag, of je je IBAN nummer en naam kaarthouder kunt geven om het bedrag terug over te maken. dit is onze standaard procedure. Want wij hebben inderdaad een fout begaan en zullen daarom hierin ook meewerken met de verzendkosten. graag zou ik alsnog je IBAN willen zodat ik het over kan maken. graag hoor ik meer van je.

Kelly stax

Ik had ook een bestelling geplaatst, 3 werkdagen later nog steeds geen verzend bevestiging. Klantenservice gemaild ook geen reactie, en waar blijft mijn bestelling???

Zorg dat iedereen zijn bestelling optijd of überhaupt krijgt.

Beste kelly,

Helaas door drukte lopen we achter op schema en kunnen we niet alles gelijk beantwoorden. Sorry voor het ongemak.

Vandaag telefonische contact gehad en uitleg vertelt. helaas is het zo dat wij momenteel een storing hebben en dus het probleem niet kunnen achterhalen. wij gaan hier zo snel mogelijk achteraan om alsnog jou product te leveren.

Jesper

Product bestelt maar niet ontvangen.
Ik zou hem donderdag krijgen ben ik achteraan gegaan vervolgens hebben ze gezegt dat het vrijdag zou aankomen nog geen bevestiging gehad. En krijg geen...

Beste Jesper,

Verder proberen we de klant z.s.m. te helpen en met zoon goed mogelijke service. Graag wil ik met jou samen naar een passende oplossing zoeken en samen kijken wat er mis is gegaan.

Via track and trace geeft de bestelling aan dat jouw bestelling is geleverd bij jou thuis adres via de mail heb ik al contact opgenomen met je graag hoor ik nog van je.

Tim

Ik heb 27 juli shirts besteld. Het geld is wel van mijn rekening afgeschreven maar nog mail gehad dat deze verstuurt. En bij de klantenservice kan ik mijn klacht niet indienen.

Beste Tim,

Onlangs contact opgenomen met klantenservice zie ik dat jouw bestelling is geleverd, later als gepland nogmaals excuses voor het ongemak verder wens ik je veel plezier met je bestelling.

Go-Britain.