Product informatie

Kelly stax

Ik had ook een bestelling geplaatst, 3 werkdagen later nog steeds geen verzend bevestiging. Klantenservice gemaild ook geen reactie, en waar blijft mijn bestelling???

Zorg dat iedereen zijn bestelling optijd of überhaupt krijgt.

Beste kelly,

Helaas door drukte lopen we achter op schema en kunnen we niet alles gelijk beantwoorden. Sorry voor het ongemak.

Vandaag telefonische contact gehad en uitleg vertelt. helaas is het zo dat wij momenteel een storing hebben en dus het probleem niet kunnen achterhalen. wij gaan hier zo snel mogelijk achteraan om alsnog jou product te leveren.

Jesper

Product bestelt maar niet ontvangen.
Ik zou hem donderdag krijgen ben ik achteraan gegaan vervolgens hebben ze gezegt dat het vrijdag zou aankomen nog geen bevestiging gehad. En krijg geen...

Beste Jesper,

Verder proberen we de klant z.s.m. te helpen en met zoon goed mogelijke service. Graag wil ik met jou samen naar een passende oplossing zoeken en samen kijken wat er mis is gegaan.

Via track and trace geeft de bestelling aan dat jouw bestelling is geleverd bij jou thuis adres via de mail heb ik al contact opgenomen met je graag hoor ik nog van je.

Tim

Ik heb 27 juli shirts besteld. Het geld is wel van mijn rekening afgeschreven maar nog mail gehad dat deze verstuurt. En bij de klantenservice kan ik mijn klacht niet indienen.

Beste Tim,

Onlangs contact opgenomen met klantenservice zie ik dat jouw bestelling is geleverd, later als gepland nogmaals excuses voor het ongemak verder wens ik je veel plezier met je bestelling.

Go-Britain.

Thomas van Beek

Een zeer goede ervaring ben vandaag in Arnhem geweest, werken leuke mensen, er is veel keuze in kleding en de winkel zelf is heel goed. :)

Goede winkel, leuke sfeer, veel keuze, goede klantenservice, een echt goede winkel! Alleen maar liefde❤️.

Nouuu nee :)😂😊

Lynsey

Probably the worst experience I have ever had with an online trader. I ordered some trainers, paid for them, and after over 2 weeks they are still not with me. I have gone so far as to run around...

There are no strengths to this company

Stop trading

Hajo

Product besteld maar niet ontvangen. Geen e-mail ter bevestiging maar wel van mijn rekening afgeschreven. Daarnaast krijg ik geen reactie van de klantenservice.

Reageren op vragen over bestellingen en producten wel leveren om mee te beginnen.

Beste Hajo,

Jou opgegeven e-mailadres wijkt af van jouw correspondentie e-mailadres. Wellicht dat je daarom geen bevestigingsmail hebt ontvangen. We hebben je inmiddels een update van de status van je pakket je via de mail verstuurd en deze ligt al 2 weken op je te wachten bij het aangegeven afhaalpunt.
Go-Britain Klantenservice

Diederik Mohr

In december 2017 kocht en betaalde ik een muts bij Go-Britain.nl. Deze bestelling heb ik tot op de dag van vandaag (juni 2018) nog altijd niet ontvangen. Na diverse contactmomenten (op mijn...

In het gehele proces heb ik geen sterke punten kunnen vinden.

Deze zijn talrijk: (1) wees proactief in klant communicatie bij klachten, (2) laat de klant niet de dupe worden van jullie leveringsbeleid, (3) toon verantwoordelijkheid voor een juiste en foutloze levering, (4) laat het bezorgbedrijf niet eerder op andere adressen afleveren dan wanneer de klant daarmee heeft ingestemd.

Beste Diederik,

Heel vervelend om te horen hoe het allemaal is gelopen. We zullen alsnog voor je gaan uitzoeken waar je bestelling precies is gebleven en zullen daarom dan via email met je contact opnemen om de situatie alsnog op te lossen.
Go-Britain Klantenservice

Joost van Heesch

Ik ben al jaren klant bij het filiaal in Tilburg. Drie maanden geleden kocht ik er een paar Reeboks. Na 2,5 maand begonnen de schoenen al te scheuren. Zonder bon toch maar teruggegaan naar de...

Service, snelheid, collectie, vriendelijkheid!!!

Geen!

Delano Frederiks

Leuke winkel?

Super klantenservice!

Ik had een klacht. Kan gebeuren...maar de service is altijd maar de vraag. Nou, in dit geval niet... was super!!! Ik had zo reactie. Kon mijn schoenen zonder probleem omruilen. En zelfs ook nog voor een ander model omdat ik bang was dat hetzelfde weer zo gebeuren. Ben super geholpen en binnen een paar dagen was alles geregeld. Allemaal even vriendelijk. Absolute aanrader.

Geen!