Product informatie

Prima schoenen, snel verstuurd

Naomi Blijd

Professionele service

Khalil B.

Top winkel vriendelijke personeel leuk assortiment!

Top!

Robi Ha

Service in de winkel altijd goed! Online voor het eerst besteld, persoonlijk contact zoals in de winkel komt echt terug in het contact per mail.

Ontzettend vriendelijk. Ik ben bekend met de winkel waar ik graag kom. I.v.m. te weinig tijd dit keer online besteld. Goede productinfo, nog een vraag over de track and trace code gesteld. Snelle... Ontzettend vriendelijk. Ik ben bekend met de winkel waar ik graag kom. I.v.m. te weinig tijd dit keer online besteld. Goede productinfo, nog een vraag over de track and trace code gesteld. Snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan.

Redelijk

Mooi product.

Dag Henk,
Dag Henk,
We hebben Feedback Company de mailwisseling laten zien en aangegeven dat je review niet matched met wat er is gecommuniceerd in de mailwisseling waarin je zelf ook je excuses aanbiedt. Onze collega's van de klantenservice wensen dan ook graag met respect behandeld te worden en waarderen het dan ook dat er naar waarheid een review wordt geplaatst. Een eerstvolgende review dat niet matched met de realiteit en het bewijsmateriaal wat wij aanleveren aan Feedback Company wordt door hen verwijderd.
We hebben geen telefoonnummer i.v.m. de goede bereikbaarheid per mail. Daar mag een bedrijf voor kiezen.

Martijn van Winsen

Het bestellen gaat makkelijk, levering ook snel. Onjuiste informatie op de website, trage afhandeling vragen en crediteren factuur na retour sturen

Mooie items en duidelijke afbeeldingen daarvan. Bestellen gaat makkelijk

Dag Martijn,
Dag Martijn,
Dank voor je review. Mijn collega had juist vernomen dat je tevreden was hoe we er voor hadden gezorgd dat je de verzendkosten vergoed kreeg uit coulance gezien de informatie op andere pagina's inclusief homepage correct stond vermeld. Afhandeling van de terugbetaling is ook verlopen zoals we beloven namelijk 5 werkdagen.

Edin Hasic

Sergio Tacchini Sweater

Gut

Reactie Go-Britain.nl:

Hey Edin,
Bedankt voor de genomen moeite en voor de review!

Daniel Filip

Top

Good quality 👌

Hey Daniel,
Thank you very much for your review, we'll take your feedback into account!
Have a nice weekend!
Kind regards,

Aad Borst

Was op zoek naar een bepaald merk en daar hebben ze veel van dus ik was blij

Groot assortiment

Hey Aad,
Hey Aad,
Bedankt voor je review. En gelijk heb je, we hebben n maart tot midden april problemeren ervaren met de update van de status via je track and trace nummer. Dat is nu gelukkig verholpen. Je krijgt een mail ter bevestiging van je bestelling, vervolgens wanneer we het hebben overhandigd + je t&t nummer en vanuit daar dien je via het nummer de momenten moeten zien wanneer en hoelaat het je kant op komt.
Fijn weekend!