Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

Goede tent. Locatie goed. Twijfels over 5 sterren camping.

Goed! Snelle reacties bij vragen.

Laurens Meijering en Monique Gebben

Voor het eerst geboekt en goed bevallen. Overwegen zeker om dit volgend jaar weer te doen.

Fantastisch mooie tent op een schitterende plek op de camping!

Gele fijne en luxe tent, camping iets minder

De tent zag er goed verzorgd uit en stond op een mooie plek. De faciliteiten in de tent waren ook goed, inclusief prima bedden. Wat voor ons wel een gemis was dat er geen comfortabele stoelen... De tent zag er goed verzorgd uit en stond op een mooie plek. De faciliteiten in de tent waren ook goed, inclusief prima bedden. Wat voor ons wel een gemis was dat er geen comfortabele stoelen aanwezig waren. Binnen een eetkamertafel met vier houten stoelen en buiten een houten picknicktafel en 2 ligbedden. De ligbedden hadden echter geen kussen, dus dat lag nogal hard. Hier waren we gelukkig op voorbereid en hadden zelf 2 opvouwbare stoelen meegenomen.

Daarnaast misten we de barbeque waarvan in de beschrijving stond dat deze aanwezig zou zijn. De kookplaat bestond niet uit 4 (gas)pitten zoals beschreven maar uit 2 en wel op inductie.

Buiten deze 3 punten hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Prima verzorgd!

De service en snelle reactie van Glamping4all helemaal super! De tent was ook boven verwachting mooi! Mooie tenten, mooi met die wanden binnen, inrichting van steigerhouten meubilair, mooi ook dat... De service en snelle reactie van Glamping4all helemaal super! De tent was ook boven verwachting mooi! Mooie tenten, mooi met die wanden binnen, inrichting van steigerhouten meubilair, mooi ook dat de badkamervloer laminaat is en dus gemakkelijk schoon te houden is. Verder ook heel schoon in de tent! En doordat alles zo dicht is, ook geen insecten binnen, erg fijn! En erg fijn ook de airco!
Servies, pannen, bestek etc. allemaal prima. Wat misschien wel handig is, is een inventarisatielijst. Want omdat wij 2 tenten hadden gehuurd, viel het ons op dat bij de ene tent meer bestek en glazen waren dan bij de andere tent. Misschien dat het bij jullie bekend is hoeveel van wat waar aanwezig is.
Buiten, de veranda en zitjes en lamp ook super. En we hadden twee tenten bij elkaar, ook leuke plek, op soort pleintje.

Wat ons wel wat tegenviel was de camping. Camping zelf mooi opgezet met veel schaduw en bomen, zwembad mooi, dichtbij het strand maar wat we minder vonden, waren de vaste gasten met hun caravans met hele uitstalling en lawaai erbij...We weten dat Italianen luidruchtig zijn en laat naar bed gaan, maar als je dan als achterburen van die vaste gasten hebt staan met complete uitstalling en hele families is dat toch iets minder. Is natuurlijk meer iets van de camping om dit in goede banen te leiden. En jullie tenten staan wel allemaal bij elkaar op soort van aparte plek op de camping. Maar achter ons begon het grootste gedeelte met vaste staanplaatsen en hadden daar best last van. Deed ons beetje denken aan woonwagenpubliek..

Maar hebben het heerlijk gehad en willen zeker volgend zomer weer een tent bij jullie huren!
Doen jullie ook aan vroegboekkorting toevallig..?

Groetjes, Marjan van der Sandt- van der Linde

Reactie Glamping4all:

Wat fijn dat jullie hebben genoten! Vroegboekkorting? Jazeker, op veel campings is dit geldig (vaak tot 31/12). Het beste volg je onze Facebook pagina en blijf je zo op de hoogte van de laatste... Wat fijn dat jullie hebben genoten! Vroegboekkorting? Jazeker, op veel campings is dit geldig (vaak tot 31/12). Het beste volg je onze Facebook pagina en blijf je zo op de hoogte van de laatste nieuwtjes! En natuurlijk via de nieuwsbrief, die je binnenkort automatisch van ons ontvangt.

Geert

Wat een super mooie tent! We zijn op glamping gebied heel wat gewend, maar dit was helemaal super. We werden op de camping enthousiast opgevangen door een Nederlands echtpaar die het inboeken enzo... Wat een super mooie tent! We zijn op glamping gebied heel wat gewend, maar dit was helemaal super. We werden op de camping enthousiast opgevangen door een Nederlands echtpaar die het inboeken enzo verzorgde. ! Geweldig gewoon, super enthousiast, behulpzaam.

Topvakantie, Bedankt!!

Prima en even geregeld